Leirviken Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Pen bil! men selv trur jeg alufelger eller noen kromma old school felger hadde vært penere. Men greit nok med kantfelger i stål :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Pen bil! men selv trur jeg alufelger eller noen kromma old school felger hadde vært penere. Men greit nok med kantfelger i stål :) Nei nei :) Det kan du ikke mene. Plåt er gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Bredda originalfelgar er både gromt, old school og originalt. Sjølv om gromme alu/chrome felgar og er gromt. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Nei nei :) Det kan du ikke mene. Plåt er gromt! hehe.. det skal være hver sin smak :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fet bil.. Står en fin motor på finn i dag.. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fet bil.. Står en fin motor på finn i dag.. Lykke til. Takk!:) Denne du tenker på http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15625682&sid=xz7cbaL3uX1662259&WT.svl=Link Syns 2.2 er litt overkill, hørt at stempla kan bli ovale også videre. 2.1 tror jeg er akkurat passe og blir mer holdbart. Leverte toppen til Metalock idag for å fikse en sprekk mellom to kjølekanaler, så da blir toppen fikset og planet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Takk skal du ha:)Har sett de lysa ja, men det er vel ikke lovlig? Synes det ser bra ut originalt jeg da men. Har jo lang girspak jeg:)? men skal kanskje bygge den om nå tenkte jeg. Skal prøve og kopiere en patent man fikk kjøpt til pv for mange år siden. HJelper på så det ikke blir så slærkete å gire. Fant et bilde av den patenten jeg snakket om tidligere i tråden: Speed-shifter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Fikk tilbake toppen idag, ferdig fikset og plana. Her ser man sprekken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Blir bra! Skal du trimme motor i vinter eller blir det til våren. Hadde blitt tøft med rally-konsoll da. Er vel litt vrine å få tak i da... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Blir bra! Skal du trimme motor i vinter eller blir det til våren. Hadde blitt tøft med rally-konsoll da. Er vel litt vrine å få tak i da... Skal montere til våren, syns bare det er greit å ha delene i orden. Trenger bare blokk,innmat og litt diverse pluss nå:) Rally konsoll er gromt det, men sikkert umulig å få tak i ja. Speed-shift er gromt å, skal prøve å lage det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Skal du bytte/bygge heile motoren? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Skal du bytte/bygge heile motoren? Har tenkt å bygge en ny fra bunn av, så hvis jeg får tak i blokk i vinter, så bygger jeg motor og bytter den ut med den gamle til våren. Kanskje jeg selger den gamle komplett, kan jo prøvekjøres i bil, men får se. Må uansett ha hjelp til å bygge, har ikke lyst til å snekkre sammen detta sjøl, kommer garantert til å gå til helvette:) hehe Så er litt avhengig av hjelp til det ja, men sikker noen som har lyst til å tjene noen grunker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hei igjen... Det er helt kurant med 92mm boring, det er vel 93mm boring som du skal holde deg unna. Den bunndelen hadde jeg kjøpt med en gang uten tvil hvis jeg var deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Har tenkt å bygge en ny fra bunn av, så hvis jeg får tak i blokk i vinter, så bygger jeg motor og bytter den ut med den gamle til våren. Kanskje jeg selger den gamle komplett, kan jo prøvekjøres i bil, men får se. Må uansett ha hjelp til å bygge, har ikke lyst til å snekkre sammen detta sjøl, kommer garantert til å gå til helvette:) hehe Så er litt avhengig av hjelp til det ja, men sikker noen som har lyst til å tjene noen grunker:) Ok!! Får håpe det går fint da;) Det gjør det nok. Vis du skal finne på å bygge sjølv burde det jo gå greit bare du får gode råd om åssen du skal gjere det riktig. Følger med... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 fankern som jeg har lyst på felgene dine. har kjøpt en amaozon til meg selv i julegave nå så:D mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg