Ghost. Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 har 2stk med 10" Pioneer og 2stk 12" GAS GASne er helt nye , mens Pionersne er noe brukt... hva er best for meg i dette tilfellet å beholde selv ? jeg har svært lite peil. på lyd , så jeg kan si lite om hviilken specs det er på dem, står at GAS ; 12" 600W 4ohm Pio ; 10" 1000W ? har veid dem også vetikke om vekt& størrelse på magneten har noe å si ? Gas er 400 gram og Pio er 600g Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Pioneer elementene er nok endel bedre en gas ja. Gas er skikkelig billig saker, og ikke spes bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 æsj , kjipt :( likte GAS bedre utsendemessig ... =p men hvor mye forskjell er det på dem ? jeg kommer ikke til å kjøre dem på fullt uansett ... blir ikke sånn at nabolaget hører dunkingen =p er GAS så billigreie ? trodde det var kjent merke jeg Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 GAS ("Great American Sound") er svenske BRL's eget merke... og således like amerikansk som det norske "US Carvor". :D likte GAS bedre utsendemessig ... =pmen hvor mye forskjell er det på dem ? Drit nå i å la andre bestemme hva du skal like... siden du allerede har begge i hus, prøv begge og velg dem du liker best selv, det er tross alt du som skal kjøre bilen! Og om du velger et par pga. av utseendet kan ingen si noe på det. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 sant ;) men jeg lurte bare på hva som spiller best , eller "bedre kvalitet" siden jeg har svært lite peil på anelgg Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Umulig å si egentlig... selv det beste element lyder dårlig i en dårlig kasse... så igjen, prøv begge med musikk du liker, og velg den du synes lyder best. Da er dét den beste. ;) Stol på dine egne ører. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 ok takk for svar;) det vanskelige med dette egentlig er at skal inn i prosjektbil , og den er enda ikke klar til anleggtest, og jeg tenker å selge de subene jeg ikke skal bruke, dem skal ikke ligge i kasse , skal plasseres istedenfor reservehjulet ! :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Da blir det ihvertfall enkelt å teste dem, bare å lage en plate til hvert merke og legge over reservehjulsbrønnen og tette rundt så godt som mulig... så hører du nok greit forskjell på dem når du fyrer opp. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg