Margido Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Minner meg om en lokal fyr som kutta av halen til en påkjørt rev for å henge den i antenna.. "Stilig" det, helt til hvite mark datt ut av den:S. Hahah du fikk meg til å le så jeg begynte å grine. Priceless! :D Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Sjarmende med revehale er og kjøre over en rev, ut me øksa el kniv, så spyle av blod og gør, så heng rett på... lukter dritt ei stønn, men den lukta forsviner bakover så sant du ikke rygger da... Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Veldig sjarmerende ja. Du drar damer med dette eller? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Aldri hatt på bil sjæl el gjort det sjæl, men det som er sjarmend med reve hale, at du fiksan sjæl... Hvem faan prøver og dra damer med revehale? Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Revehale hører hjemme på risne amerikanere, håhå er tøft det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 hadde et helt ekorn i antenna jeg :D datt av etter et par dager men. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Kameraten min hadde en Wonderbaum i antenna. Ikke spør. Spre litt lukt og glede til omgivelsene, kanskje? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Enig i det:) hvorfor er det alltid sammenheng med folk fra oslo-området, som kjører audi og syns alt hva andre gjør er harry? det er dere som faktisk er harry, syltetøy-strikker runde buksa, trange bukser som framhever et beskjedent skritt, brunkrem osv. DET er det som er harry;) har du sett bilen til plumbo trådstarter? gul 240 med svær rev i antenna. Den er grom!Må ha bil til det ja. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Revehale (og ekorn!!) er synonymt med dårlig smak/råd. Ja, jeg er fra Oslo, men kjører verken Audi eller bruker brunkrem. Har bare litt selvrespekt. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har selvironi. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 HAHA!:tannløs: Jeg synes det er så ekstremt stygt og jævli hele den stilen med revehale og masse juggel, sorry men jeg blir serriøst lei meg hvergang jeg ser noe sånt...:heyyou: jeg blir mer glad i meg sjøl hver gang je ser guttær med "dritstyla" og "grom" audi, skaff dere et liv er vel det jeg kan anbefale. Eller er det så mye syltetøy-strikker i buksa og brunkrem i fjeset deres at det ikke blir så lett?! kjør på med harry stil, det er tross alt vi som er harry som er av den tradisjonelle og gode ungdommen som en gang var.. nye ungdommen har brunkrem på tissen, blankpolerte rumpeballer slik at begge kjønn blir tiltrukket og trang bukse for å framheve et beskjedent skritt som imponerer alle under 12 år. Om ikke dere andre ler av dem, så gjør i hvertfall jeg det, samfunnstapere. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hahaha! akkurat som je skulle ha sagt det sjæl biring!! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 godt å ha deg tilbake i form biring:) du sier aldri nei takk til en sosse/pappagutt debatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Revehale (og ekorn!!) er synonymt med dårlig smak/råd. Ja, jeg er fra Oslo, men kjører verken Audi eller bruker brunkrem. Har bare litt selvrespekt. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har selvironi. Eirik hadde jeg giddi hadde jeg lett fått tak i en rimelig grom bil, men velger heller å ha mange eldre/harry/fattige biler i tillegg til en 2000 modell merce(møkkabil,altfor mye elektronikk). Hva som er synonymt med hva er irrelevant. Eiriksmil: Har du "selvrespekt" som du sier bør du selge selvmordsbomberen din så fort som mulig, den er harry og er synonymt med fattig som du sier at vi harryfolka er!Ta deg en tur til notodden, der har dem BMW e60'r, og Ml 320cdi som rånebiler også, men dette er vel også fattig i dine øyne. Du prater litt mot deg selv nå?! SOSSER har dårlig smak, hva er å kult og uharry med en a3 1.6? hva er kult med syltetøy-strikker i buksa? hva er kult med rassballekrem i fjeset? hva er så kult med å ikke ha noe liv og gjøre seg til latter på den måten? dere dreper norsk tradisjon, bad dere i bensin og tenn på. Eller kom dere ut av landet. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Såvidt jeg har hørt, så er død kråke på vindusviskerarmen det nyeste og hotteste blant dem som har løkker på slektstreet sitt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Bare lurte litt etter jeg så et program der di flådde katter og hunder levende i Kina for å lage klær og leker av pelsen, hva er det i disse revehalene?? Rev katt eller hund? er du seriøs og spør om hva en revehale er laget av? finns det no mer harry enn dette så må det være glenn rodney... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg