HollowT Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Skal lakkere dørene på Peugeotn min, og lurer på hvor mye lakk jeg vil trenge og hvor mye det vil koste? Det er vel vanlig akrylbase. Noen som kanskje kan skaffe til en billig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 skulle ikke du hellakkere? :) du får kjøpt rimelig lakk hos lakkspesialisten og litt dyrere på autoprodukt nord, maskinagentur og Tiller AS Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HollowT Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hehe,, Kan hende det blir det også ja. :P Vet du hvor mye det vil koste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 lurt å snakke med de du skal handle av kanskje?? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg