Zukiv Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hei. Jeg har kjøpt meg en Mercedes 230E '85 W124 og lurte på hvordan man kommer til wiren til takluken, og hvordan man får ned nakke støttene slik at jeg kan ta av baksete ryggen?:disco Siter Golf II Common sence is not so common! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 feilpostet MEN wiren går opp i taket over trekket og ned i bagasjerommet på venstre side, og nakkestøttene skal det være en bryter til framme, om du har nakkestøtter som sitter fast i ryggen så er det bare å trekke de opp Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hei, Skal du bytte wiren til takluka eller hva? skal den byttes så må du ned med taktrekket, da den går i ei stiv strømpe, eller i ett rør. Nakkestøttene legger du ned med knappen så skal det gå greit å løfte opp seteryggen. Skal du ut med nakkestøttene så må du ut med dekslene rundt stengene, så krabbe inn baki kofferten og løsne noe låsinger der. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg