hansol123 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hei, har sett overalt etter info om forskjeller i utstyr og utseenede på den nevte modellene av galant g8. -glx -gls -comfort -sport noen som kan hjelpe meg med å finne ut av hva som skiler de fra hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 kan være verdt en tur innom www.mitsubishi-klubben.no ellers kan jeg si det jeg vet (har G7 selv): GLX: vanlig varmeapparat (muligt A/C), el.vindusheisere foran, el. speil GLS har utover dette: muligens aut. klima, el. vinduer bak, muligens bedre seter (er tilfelle på G7), tåkelys disse utstyrsnivåene gjelder vel opp til 99/00, da tok Sport/Comfort over. endringene var stort sett støtfangere og annet. Sport hadde vr4-styling, blått/svart stoffinteriør, momo ratt, karbondekor midtkonsoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Sportsutgaven vi får her i landet har heldigvis ikke jalla karbon interiør men lakkert i stålgrå finish ;) Sportsutgaven fra tyskland er pre-faceliften og har flatt panser, annen front, vanlig ratt og vanlig i interiør. Face lift Sporten har Momo rattet, lakkert deksler i dashbord, blå/svart interiør og samme utseende utvendig som Avance. Avance og Sport er de eneste som kommer i svart. Kjøp facelift modellene etter 2000 (de med klare og ikke oransje blinklys) De fleste feil er luket ut i disse som er blant annet rust i hjulbuer osv... GDI utgavene er gode men er plaget med sot i gassspjeldet og må renses avogtil. Ikke noe stort problem :) Comfort: 2.4l GDI Sport: Avance: Avance kommmer også med sort skinn interiør og er verd å nevne at det er kun Avance og Sport som har "high visibility" Speedoen som er mye finere en de sorte kjedelige instrumentene :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg