bassbone Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hei. Glødetrådlampa blinker og det lyser i den gule motorlampa.. Dette kom etter at jeg programerte inn ny fjernkontroll til alarmen (skru tenninga på-av mange ganger). Er motorstyringa kaputt eller er det mulig å re-sette på et vis? Har prøvd å koble av batteriet. Eller er det bare å bite i det sure eple å ta den på verksted for å koble til diagnosekontakten..? Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 kjøp deg kabel og sjekk selv med vag-com, veldig greit å ha ;) Sikkert ikke så mye dyrere det enn å få verkstedet til å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassbone Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 hvor finner jeg rimelig vag-com software og kabel, kan man lage kabel selv? Ser de har en OBD2 feilkodeleser på biltema til 799,- denne kan brukes med modifisering av kabel trur jeg. Ringte audi forhandler, skal ha 300,- for å slette feilen så det er ikke alverdens sum, hvis ikke det blir flere ganger da. Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Kabel: http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=AF2X2&Category_Code=VAGCOM overgang: http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=AF2X2&Category_Code=VAGCOM Alternativt du kan skaffe deg en kabel for rundt 20-40$(?) på ebay, men da er det jo ikke med orginal software... men det funker det og... Edit: Ville forresten ikke ha satset på å lage kabel selv/modifisere en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg