lroedal Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Som topic sier, finnes det svart sparkel? Tenkte jeg skulle sparkle overgangen mellom sideskjørtene og bilen, men vil ikke at bilen skal se ut som en haug mens jeg driver på, og før jeg får lakkert opp... Derfor hadde svart absolutt vært å foretrekke fremfor gusjegrått sparkel.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Sparkel skal da grunnes over, da det suger til seg vann ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Vet det, men vet også at jeg ikke kommer til å få tid til det med en gang. Er også avhengig av bilen daglig... Derfor tenkte jeg på svart da. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 dessuten, du bør ikke sparkle mellom karrosseri og plast/glassfiber. Det skal veldig lite til før sparkelen sprekker. Da vil jeg heller anbefale deg en liten fuge med litt seig rutelim slik at det tillater litt bevegelse. Sparkel er jo dødt og beveger du på den ene eller andre siden så vil det enten sprekke eller løsne fra den ene flaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Bare legge på litt ekstra tykt å dra ut med hanske du mener da? Det kunne jo også fungert, glipen er rimelig liten over sidene på begge skjørtene. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Sikkens har svart sparkel Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Bruk svart sikaflex Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 jeg hadde tatt rutelim. Sparke skjøter i fangere ga jeg opp nå! når jeg fikk fangere og bilen fra lakk, og 2 uker etterpå har faen meg det begynnt og sprekke opp i kantene. Så lær av mine feil og legg rutelim i skjøtene, trekk over med en gummi hanske så får du jevn kant, Så sender du inn til lakk, det holder hvetfall bedre en sparkel, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 ikke ha på noe, blir bare problemer. isåfall bruk rutelim som sæther racing sier.. men jeg ville ikke lakka over det, for d bli ikkje fint etter ei stund.. men du må heller ikkje finne på å kjøre/la bilen stå ute me bare spakkel på. ta isåfall å kjøp deg en boks med spray grunning og spray over der du har spakla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg