Gå til innhold

Jernbaneansattes Bank og Forsikring

Ranger emnet


kesol

Anbefalte innlegg

Vil bare skryte litt av den eksklusive forsikringen for oss med foreldre som jobber i jernbanen. :p

 

Ringte og spurte om forsikring på Mantaen (2-liters GT/E), og fikk 6500,- på delkasko med 12.000 km i året og 8500,- med fri kjørelengde. 26.000,- for kasko. Syns det var drøyt.

 

Ringte If! De skulle ha 29.000 for delkasko med fri kjørelengde! :D

 

Takk alle verdens fagforeninger for Jernbaneansattes Bank og Forsikring. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ungdomsbiler dyre å forsikre, hva hadde du ventet?

 

Er jo ikke spesielt billig det du har nå heller da, men det er jo billigere.. Har forsikring i banken min, så får rabatter på å ha alt på en plass.. Dessuten gjør det seg å være fagorganisert, får billigere forsikring gjennom det og! :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare skryte litt av den eksklusive forsikringen for oss med foreldre som jobber i jernbanen. :p

 

Dette er vel den mest sossete åpningen av en tråd jeg noen sinne har sett :)

 

Men du kan da strengt tatt ikke ta IF som ett reelt eksempel, da de vil ha 3 nyrer og din udødlige sjel for og forsikre så mye som en tråsykkel bare du er under 35...

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan da strengt tatt ikke ta IF som ett reelt eksempel, da de vil ha 3 nyrer og din udødlige sjel for og forsikre så mye som en tråsykkel bare du er under 35..

 

Hehe, eg er under 35 og har ikkje solgt nokre nyrer! (og eg har if som forsikringsselskap) Det er utruligt mange faktorer som spiller inn ved prisvurdering, so det er lurt å høyre pris for kvar einaste bil du har. Bytter du bil kan det billigaste selskapet fort bli det dyraste!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg er under 35 og har ikkje solgt nokre nyrer! (og eg har if som forsikringsselskap) Det er utruligt mange faktorer som spiller inn ved prisvurdering, so det er lurt å høyre pris for kvar einaste bil du har. Bytter du bil kan det billigaste selskapet fort bli det dyraste!

Men er sjelen på plass? ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare skryte litt av den eksklusive forsikringen for oss med foreldre som jobber i jernbanen. :p

 

Ringte og spurte om forsikring på Mantaen (2-liters GT/E), og fikk 6500,- på delkasko med 12.000 km i året og 8500,- med fri kjørelengde. 26.000,- for kasko. Syns det var drøyt.

 

Ringte If! De skulle ha 29.000 for delkasko med fri kjørelengde! :D

 

Takk alle verdens fagforeninger for Jernbaneansattes Bank og Forsikring. :D

 

Jernbaneansattes Bank og Forsikring tilbyr noen av de beste forsikringsavtalene som er å oppdrive for "vanlige folk" her til lands.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ungdomsbiler dyre å forsikre, hva hadde du ventet?

 

Er jo ikke spesielt billig det du har nå heller da, men det er jo billigere.. Har forsikring i banken min, så får rabatter på å ha alt på en plass.. Dessuten gjør det seg å være fagorganisert, får billigere forsikring gjennom det og! :)

 

Jeg hadde faktisk trodd at det ble billigere i og med at jeg har kjørt lettsykkel i tre sesonger uten noen saker, men det spilte ingen rolle.

 

Skal gå over til banken deres også når jeg uansett flytter fra den lokale jeg bruker. Blir billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår