flatfour Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hei folkens, Jeg har begynnt å se etter en ny bruksbil. Foreløpig tenker jeg årsmodell mellom 2000 og 2005 et sted. Er det noen årsmodeller man bør holde seg unna? Vanlige feil osv? Evt andre smarte ting å se etter? Takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatfour Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Det var rart ingen har erfatinger med vanlige feil? Er disse bilene perfekte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Girkassa har en tendens til å ta kvelden (DUU kassa hvertfall). Mikrobryteren i dørene har litt dårlig lodding så de pleier og knele etterhvert. Festene på vindusheisen knekker lett. Dørhåndtaket på bakluka pleier og henge seg iblant. Interiøret knirker generellt sett. Ellers har jeg opplevd at bremsene henger litt, må vel smøre glidere til caliper eller noe i den duren. Og har måtte skifte foring på bærarmene da de var noe slitt og knirket. Samt at bilen går noe høyt på tomgang av og til. Det var mine erfaringer, 99. mod 1.6 highline med rundt 104 000km på telleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 er det Henrik, flatfour? Henrik her :) kjøpte selv en golf iv '99 mod 1.6 high line i mai, er veldig fornøyd, vel frem til i går, merket en dyr lyd fra forstilling, hørtes ut som deffekt drivknute.. lik reparasjon som jeg gjorde med golf II'n rett før jeg solgte den i fjor. gå uansett for en high line modell, litt utstyr har den, aircon, midtarmelene, sportsratt/stoler, felger mm. min hadde gått 150k, ga 70k for den. lykke til! (du kommer vel på volksfest i helgen?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg