kadett c20lett Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Har ein audi 100 med s2 motor gamle motorent 3b. I går rauk cluchen. Og når eg stoppa den ville den ikkje starte igjen. Eg har ikkje gnist er usikker på om den får bensin. Noen som har noen forslag? Eg veit at coilen er dårleg den fjusker på rundt 1,3 bar på høgdt gir den må skiftest om den kan plutsleg ha råke heilt? Når eg dreiv å prøvde å starte den var det avogtil den nestn ville nestn starte. Men no er den heilt dau. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Plugger, kabler, rotor, fordelerlokk, sjekk coilen. Sjekk om den får bensin.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c20lett Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Men har veldi litte pailing på alt sån eltrisk. Vet du hvordan eg kan feile søke ting. bruke eit multimeter elle ein prøve lampe? om det vere noen sensora som er øydlagde? Elle om det kan vere ein tapp på sving hjule som har råke av? siden clucthen eller ein slave sylender på cluchen trur ikkje sjølve clutchen har råke om det har noen samenheng? Men finst det noen linker på eg kan lese eller finne noen tegninger om 3b motoren oppbygnaden av den? So eg får meir ein peikepin på kva eg drive me. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg