Gå til innhold

Er en som meg velkommen på et treff?

Ranger emnet


d2001

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by d2001

 

Hmm... Jaja, du får synes det du vil!

Skyline er ikke stil, det er en tøff bil som er laget for å være tøffest i gata med et stooort tunings-potensiale og råe baneegenskaper. Basta.

 

Du prater som om du har peil... irriterende dette, tror du juger så det renner av deg!!!

 

Mener du at Skyline er Harry???? da er du bare dum i hue, dermed basta!!! Den bilen du skryter av å ha, kryr det jo av i forhold til den ene registrerte Skyline bilen...

 

Sånne som deg, klarer jeg bare ikke... sorry

 

GTIcars er rettferdig mot alle, og ikke rasist!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

 

HAHAHHA, jeg HATER FnF styla Rica opp biler... Enste som skal være gjort på Supra er:

 

Fronten, Eksos, Dump, Felger, Skjørt og en SVÆR SP Single Turbo Kit. Alt annet skal være som det er. Bytte vinge må man IKKE gjøre, samme går for panser etc...

 

Just my 2 cents

 

kan du forklare hva de forskjellige delene gjør med bilen??? eller er du bare en drittunge som har lest deg til hva Spoilere og dumpventiler er??? Synes det er rart å lese det du skriver, du er jo tross alt en liten jente som burde holdt deg på kjøkkenet...

 

GTIcars synes ungene bør få seg et forum de kan kalle for

 

Legobilforumet.net .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GtiCars

 

Du prater som om du har peil... irriterende dette, tror du juger så det renner av deg!!!

 

Mener du at Skyline er Harry???? da er du bare dum i hue, dermed basta!!! Den bilen du skryter av å ha, kryr det jo av i forhold til den ene registrerte Skyline bilen...

 

Sånne som deg, klarer jeg bare ikke... sorry

 

GTIcars er rettferdig mot alle, og ikke rasist!!!

 

Jeg har ikke en shit mot Skyline, er stor fan av bilen!!!! Syns den er jævlig rå, rett og slett..

 

Det jeg sa kommer ikke fra "erfaring" eller "peiling". Det er min personlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GtiCars

 

kan du forklare hva de forskjellige delene gjør med bilen??? eller er du bare en drittunge som har lest deg til hva Spoilere og dumpventiler er??? Synes det er rart å lese det du skriver, du er jo tross alt en liten jente som burde holdt deg på kjøkkenet...

 

GTIcars synes ungene bør få seg et forum de kan kalle for

 

Legobilforumet.net .....

 

det var da fælt da...har du en stein i skoen el.?

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Til alle dere som er mørke i huden og kommer til Norge:

Det aller første dere burde lære dere er Janteloven! Drit i Norsk kurs etc i første omgang, JANTELOV FOR ALLE PENGA i første omgang!

Det er så heeeelt utrolig typisk Norsk å være interessert i hva alt koster og hvordan folk kan haaa råd til det der.

Kommer det en fyr rullende med en dyr bil er alle plutselig så interessert i hva den kjerra koster. Selv om personen driter fullstendig i bil kommer garantert spørsmålet "Ja...hvor mye kosta den bilen da?" et par min inn i samtalen med bileier.

Også himler de litt med øya og lurer på hvordan han kan ha hatt råååd til det der...uff jeg blir lei meg.

 

Og iallfall hvis det kommer en utlening med dyr bil, da er han garantert kriminell! Og hvis en ung, Norsk person kommer med en dyr bil er han gaaarantert en pappagutt som ikke har løfta en finger noen gang i hele sitt liv.

 

Selvfølgelig har noen det lettere enn andre, og noen er kriminelle men det gjelder å ikke dra alle over en kam der as.

 

Personlig driter jeg i hvordan d2001 har fått penga eller om det er hans penger (se lån), så lenge han har fått de på ærlig vis. Noe jeg ikke har noen grunn til å betvile.

 

Men siden han er utlening stiller utrolig mange her spørsmål om rullebladet og moralen hans, og bruker stygge smileys som den :rolleyes: her (som forresten er den styggeste smilyen ever hehe).

Hadde d2001 nå hadde nok den samme smilyen fortsatt blitt brukt, men da hadde spørsmålene heller gått på inntekter til foreldrene og om hvor bortskjemt det er mulig for en person å være.

 

Og en liten bilforumet-trend jeg også har fått med meg er at mange stiller spørsmål ved dyre komfort biler med en gang, fordi Skyline og Supra er jo også produsert! Hehe!

Tøffe biler det, men kjørekomfort og kjøreglede i andre biler (i dette tilfellet en 2003 Mercedes CLK200K), kan faktisk folk under 40 år også kose seg med og ha glede av!

 

Godt Skrevet Ruslebiff! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GtiCars

 

kan du forklare hva de forskjellige delene gjør med bilen??? eller er du bare en drittunge som har lest deg til hva Spoilere og dumpventiler er??? Synes det er rart å lese det du skriver, du er jo tross alt en liten jente som burde holdt deg på kjøkkenet...

 

GTIcars synes ungene bør få seg et forum de kan kalle for

 

Legobilforumet.net .....

 

Var VEEEEELDIG sinna da........ :rolleyes:

 

Hva skjedde med å roe seg ned ett par hakk, og moderere utsagnene sine noe, er ikke spesielt modne og hardslående argumenter du kommer med akkurat! Er lov å si sin mening, men går ann å gjøre det på en LITT "voksen" måte, og det må være lov for andre å ha andre meninger enn deg....!??

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by d2001

 

Jeg har ikke en shit mot Skyline, er stor fan av bilen!!!! Syns den er jævlig rå, rett og slett..

 

Det jeg sa kommer ikke fra "erfaring" eller "peiling". Det er min personlige mening.

 

Stor fan av bilen???? kaller du den for HARRY, og er stor fan av bilen???? er du rett og slett bare utrolig dum i huet???

 

Harry utrykket er foresten et utrykk for noe av det mest vanligste folk gjør av uvaner.. Alle ungdommer råner rundt i byene, det er harry... Nesten alle handler røyk og sprit i sverige, det er også harry... Men fortell meg en ting, kjører det mange rundt i Skyline????

 

Din debut her på forumet starter du med å juge... velkommen...

 

Rettelse...!!! ingen komentar takk

En CLK 200 Comp. er ikke en bil ungdommer kjøper, no mather what!! Kanskje en onkel eller faren din har en sånn bil, men du får ikke større aksept her ved å påstå at den er din...

 

GTIcars vet at han juger, jeg har nemelig snakket med de pakistanerne jeg kjenner som driver stort med Bilimport i Oslo.. Klarer du å gjette hvem det er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GtiCars

 

Stor fan av bilen???? kaller du den for HARRY, og er stor fan av bilen???? er du rett og slett bare utrolig dum i huet???

 

Harry utrykket er foresten et utrykk for noe av det mest vanligste folk gjør av uvaner.. Alle ungdommer råner rundt i byene, det er harry... Nesten alle handler røyk og sprit i sverige, det er også harry... Men fortell meg en ting, kjører det mange rundt i Skyline????

 

Din debut her på forumet starter du med å juge... velkommen...

 

Slik er det, du er mercefan, men har Nissan S14 logo.. her er det noe som ikke stemmer... En CLK 200 Comp. er ikke en bil ungdommer kjøper, no mather what!! Kanskje en onkel eller faren din har en sånn bil, men du får ikke større aksept her ved å påstå at den er din...

 

GTIcars vet at han juger, jeg har nemelig snakket med de pakistanerne jeg kjenner som driver stort med Bilimport i Oslo.. Klarer du å gjette hvem det er???

 

S14...!??? Hvor??????

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by d2001

 

Har du spiker i rompa du ikke får ut eller?

 

sorry meg lillegutt, men jeg liker ikke folk som juger uansett hudfarge, legning eller nasjonalitet....

 

Skryt heller av den bilen du har, okay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår