Gå til innhold

Min s60, trenger tips :)

Ranger emnet


PK_S60

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde gjort seg med noen nye felger ja. Hadde nok blitt bra med de felgene men er jo ganske vanlig med svarte felger og polert kant da.. Hva med å sote rutene? er det 2 literen du har?

 

 

Fikk bestilt felgene i går, og får de i dag :D *glede seg*

Jeg tente å få lakka den sølv kanten, enten i bilens farge eller en annen farge som kler den.

Det er 2.0T en ja :)

Tenkte og få kjøpt meg noen sota ruter og kanskje få senka den litt:)

Men så er det jo lommeboka som bestemmer hvor fort det skal skje:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette blir spennende å følge med på. Har selv en mayagul 2.0t fra 2004 som jeg driver og ordner litt på. Har tatt for meg stereoanlegg og interiør først, men skal freshe den opp på utsiden etterhvert:)Det blir spennende å se hvordan felgene tar seg ut på bilen din. Selv vurderer jeg BBS ch eller Volvo Nebula, men om de felgene du valgte ser bra ut på bilen kan det hende at jeg ombestemmer meg:)

Når det gjelder flere tips til hva du kan gjøre med bilen din, så ville jeg sjekket ut en frontleppe fra heico sportiv, senkesett og pris på en lakkering av sideskjørt og annet grått listverk:) Det er de planene jeg har for min bil.

 

mvh.

Stephen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lastet opp bilder av bilen med de nye felgene til mandag :)

Det neste nå blir nok ny hovedenhet og annlegg i hele bilen.

2-ddin skjerm fra pioneer eller alpine.

6,5" i dørene, og 2 15" basser Rockford Fosgate T115D2 Power.

Men det må sikkert vente litt, siden lommeboka er skrapa.

Var akk i sverige og fikk satt inn alarm :)

Og kjøpte en sett med strobelys, som jeg tenkte og montere i grillen nå :D

 

Du må laste opp noen bilder av bilen din og ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det som kunne gå tilhelvette dit!!

Første dagen med ny felgene, så fikk jeg ikke senter deksla som det står"Zito" på, det er jo greit de skulle sende meg dem senere.

Så er jeg på vei hjem på kvelden etter å ha testa ny dekka litt, så tar jeg en brå sving og kjenner at hele bilen bare blir fløtta til sia!!!!!!

Jeg kjørte jo seff i en fortaus kant, så kanten rundt felgen fikk ett fint skrape merke rundt hele seg !

Men fikk bestilt en ny felg i dag : D Woohooo. så skal aldri kjøre nerme en kant igjen.

 

Jeg har tenkt på akk samme merke på bassene :D

Hvorden er 12"? går det ann og høre på trance osv(rask musikk :P ) uten at den hopper over noe osv? den klarer og følge med ? :P

Jeg tenkte og kjøpe 2 15" rockford og bygge en kasse selv og kjøpe meg en dobbel din hovedenhet og sette inn nye 6,5" i alle dørene :)

Så legger snart opp noen bilder i morra tenker jeg, med ny felgene på :D

 

Kunne du lagt opp noen bilder av bilen din ? og bassen osv :D:D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Det er kjipt!! Jeg syntes 12" er nok. Har Rokfordfosgate forsterker også og den har bassjusterings bryter som jeg har montert ved cdspilleren. Så da kan jeg justere bassen til forkjellige sanger så det funker fint til både trance og rap, konge!:P Skal prøve å finne noen bilder;)

Volvo 4 Life

 

Volvo S60 2.0 Turbo

http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var felgene på ja:) Ikke helt min stil, men vil nok se bra ut med senk.

Tillater meg å legge ut et photoshoppet bilde av bilen min med felgene jeg planlegger å kjøpe. Felgene er Heico Volution V. Det eneste problemet med de er prisen..

 

n589695800_1668283_8754.jpg

 

 

btw. Hvilken årsmodell er bilen din og hva måtte du gi for den?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår