ola_dunk Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 audi 80 91mod.. jeg har nettopp kjøpt en audi 80 91mod. 1.6L Har fylt opp ekspansjonstanken og etter en stund kjøring er den like tom... har fylt den opp 2 ganger og den tømmer seg etter en stund.. Er det normalt at der ikke skal være noe vann i den?? motoren ligger på rundt 90grader.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Har du sett etter lekkasje på radiatoren? Kikk litt under motoren mens den går, se om det drypper vann ned dær. Kan være vannpumpen som er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ola_dunk Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Vannpumpe. selges de på biltema og passer de til en 91 mod. 1600 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Det vet jeg ikke noe om, men de er ikke så dyre orginalt. Vet ikke hvordan det er på de motorene, men du bør skifte reg.reim samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 audi 80 91mod.. jeg har nettopp kjøpt en audi 80 91mod. 1.6L Har fylt opp ekspansjonstanken og etter en stund kjøring er den like tom... har fylt den opp 2 ganger og den tømmer seg etter en stund.. Er det normalt at der ikke skal være noe vann i den?? motoren ligger på rundt 90grader.. Sikker på at det er selve tanken som er lekk, og ikke noen slanger? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ola_dunk Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 har sjekket tanken og slanger uten å ha funnet noen lekkasjer.. Har ikke sjekket vannpumpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg