isbil Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Har nylig bytta motor i golfen. Fra gti til gti. Men får ikke start. Bare hoster litt når jeg prøver starte. Motoren går rundt. Men har 2 ledninger jeg ikke veit hvor skal. Mvh Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkprakk Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 sjekk om du har strøm på bensinpumpa når du prøver å starte.. den ene ledningen kan vær jording på coilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 den svarte der ligner på den som skal til 2polet ryggelys bryter på "ikke" gti kasse. du ser den store kontakten på kassa, den har vel ikke du kontakt til regner jeg med. den hvite kan være en ledning som går inn i coupeen for å slå av/på ryggelys da ofte orginale bryteren til ikke gti pleier å streike med årene. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg