jimmen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 hei! noen som har erfaring med de billige grenrørene fra ebay? fant grenrør, downpipe og race CAT til hondan for 1200kr levert hjem på døren.. tenker mest på holdbarhet. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ta en titt på honda-tech.com og søk på leverandøren der. Vet at når det gjelder turbo-grenrør er de fleste på ebay bare søppel, og race cat er som regel kun et rør som erstatter katalysatoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 jeg har erfaring med grenrør fra ebay. var relativt lite brukt og endte opp med å kjøre med frieksos og uten turbotrykk helt fra oslo til trondheim. sprakk helt rundt der turboen er skrudd til... min erfaring? søppel! men du kan være heldig. lever etter regelen at du får det du betaler for. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 har ikke noe turbo på hondan jeg heller da. :P men om det kalles downpipe det vet jeg ikke, men ivertfall røret som går fra grenrøret til CAT jeg mener på. kaller det nå downpipe jeg. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg