Gå til innhold

Førerkortbeslag

Ranger emnet


Teciero

Anbefalte innlegg

Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen.

Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen.

 

Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var.

 

Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette?

og bot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen.

Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen.

 

Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var.

 

Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette?

og bot?

 

Nå kan (heldigvis) ikke en hvilken som helst politimann love strafferabatt fordi du har fortalt om en annen som har kjørt for fort, så det der tror jeg at du skal ta med noen store klyper salt.

 

Forvent 6 mnd uten lappen og ca 10000 i forelegg.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen.

Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen.

 

Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var.

 

Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette?

og bot?

 

håper ikke det var vennen din du tysta på!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tystet på eieren av bilen, for det presset de ut av meg, men som jeg sa til dem, så hadde jeg ikke peiling på hvem som kjørte, for eieren møtte jeg i syden dagen før, og han er fortsatt der.

 

Så han ble også presset til å oppgi hvem det var som lånte bilen.

For han kjørte jo bak meg, så jeg så jo godt hvilken bil som var bak meg, og det visste de og at jeg visste.

 

Og hadde jeg da noe valg da og IKKE si hvilken bil som var bak meg...? Tror ikke det... Er ikke jeg som bestemte at han skulle kjøre så fort, det valgte han ganske så godt selv, og er jo ikke skikkeli smart å prøve å kjøre fra dem, når de hadde måling på deg, visste bilen og alt, og var på vei for å lete.

 

Både jeg og han andre som ble tatt samtidig, ble jo presset til å oppgi hvem han 3 som stakk av var. Bilen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tystet på eieren av bilen, for det presset de ut av meg, men som jeg sa til dem, så hadde jeg ikke peiling på hvem som kjørte, for eieren møtte jeg i syden dagen før, og han er fortsatt der.

 

Så han ble også presset til å oppgi hvem det var som lånte bilen.

For han kjørte jo bak meg, så jeg så jo godt hvilken bil som var bak meg, og det visste de og at jeg visste.

 

Og hadde jeg da noe valg da og IKKE si hvilken bil som var bak meg...? Tror ikke det... Er ikke jeg som bestemte at han skulle kjøre så fort, det valgte han ganske så godt selv, og er jo ikke skikkeli smart å prøve å kjøre fra dem, når de hadde måling på deg, visste bilen og alt, og var på vei for å lete.

 

Både jeg og han andre som ble tatt samtidig, ble jo presset til å oppgi hvem han 3 som stakk av var. Bilen altså.

 

hehe:D vis du ikke hadde sakt det, hva skulle de gjort?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår