Gå til innhold

oysts

Ranger emnet


kjetild

Anbefalte innlegg

Den er senket med H&R 30 mm. Jeg har ikke hatt noen problemer med senkingen i kombinasjon med 18" felger. Etter min mening er 30 mm både fremme og bake perfekt for utseende på disse bilene.

 

Man må selvfølgelig være litt ekstra påpasselig når man kjører og unngå de største gropene (som det er mer enn nok av her i Norge), men litt må man kunne ofre for utseende ;)

 

Bilen var gjennom den store styrkeprøven på sommerferie i år. 300 mil med fullstappa bil og takboks uten at jeg merket noe særlig - Hverken på komfort eller at den tok nedi...

 

 

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår