Straleks Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hei, Lurer på å kjøpe nye frontlykter til min A3 2000 mod (8L ikke facelift, sølv), og tenkte da kanskje på angeleyes.. Men så fant jeg disse: Og synest de ser skikkelig tøffe ut! Men vet ikke helt hvordan de vil se ut på... Lurer også på om det er mye arbeid å få de på? På min er jo lys og blink "separert", det er jo ikke disse.. Lurer også på disse: De er også til 8L, men de må kanskje også litt tilpasning til? Lurer også på om det er vanskelig å koble til lyktene? Må jeg ha ekstra brytere og slikt? Takker for svar! Mvh StrAleks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hei, Lurer på å kjøpe nye frontlykter til min A3 2000 mod (8L ikke facelift, sølv), og tenkte da kanskje på angeleyes.. Men så fant jeg disse: Og synest de ser skikkelig tøffe ut! Men vet ikke helt hvordan de vil se ut på... Lurer også på om det er mye arbeid å få de på? På min er jo lys og blink "separert", det er jo ikke disse.. Lurer også på disse: De er også til 8L, men de må kanskje også litt tilpasning til? Lurer også på om det er vanskelig å koble til lyktene? Må jeg ha ekstra brytere og slikt? Takker for svar! Mvh StrAleks Hvor fant du disse a? hehe, rått med Led;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 itnå stress med å skifte lykter, går som hakka møkk:) har fått tilbud om å kjøpe disse nye lyktene med led til 2300,- men veit ikke om de passer i min smak. har ikke sett nøye på lyktene, så skal ikke bedømme noe som helst. (ikke sett montert på bil (8L) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straleks Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 @Sigillum: Du kan bare trykke på bildene:) @Zimmern86: 2300? Koster nesten 2700,- hos HoVWdiAudi (Danmark), så kommer frakt (og moms regner jeg med?)... Kanskje jeg kan kjøpe de? Sølv eller svart? Med hvem? Ellers så så jeg en ny audi a4 i dag, og lyktene så ganske like ut... og ganske rå ut;) Noen som har noen tips om hvilke baklykter som kan passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 @Sigillum:Du kan bare trykke på bildene:) @Zimmern86: 2300? Koster nesten 2700,- hos HoVWdiAudi (Danmark), så kommer frakt (og moms regner jeg med?)... Kanskje jeg kan kjøpe de? Sølv eller svart? Med hvem? Ellers så så jeg en ny audi a4 i dag, og lyktene så ganske like ut... og ganske rå ut;) Noen som har noen tips om hvilke baklykter som kan passe? kamerat av meg som selger. ja lyktene koster nesten 3500 i Norge, men jeg skulle fåm de billigere. men venter med å kjøpe før jeg ser en A3 har fått lyktene satt på. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straleks Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hvorfor har han kjøpt de da? Har han tested dem på en A3, og så ombestemt seg skal tro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 zimmern86.. du er notert hehehehe;) var veldig int detta... kan du skaffe god pris eller hvis jeg vil ha???? Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 probleme e bare at han e no bortreist, har tatt sommerferie no, litt seint, men bedre sent enn aldri:) skal høre med han da han kommer hjem. da blir turen til han å få satt inni lyktan, forså å bestemm om æ ska ha dæm på eller ikke.! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straleks Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Får du kjøpt lyktene i norge? Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Får man kjøpt anna type hovedlykte t c4 å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxxima Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Vil disse passe rett inn på facelift også? 2001 modell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg