doskus Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 hei, vurderer å bytte motor fra 1,6 orginal til 2,4 (v6) hvordan blir det med motorfestene, eksosen, girkassen, bremser, berekuler osv.?? den må vell godkjennes hos biltilsynet for å gjøre det helt etter reglene?? takker for alle svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 for å si det sånn, det kommer til å koste mer enn det smaker! kjøp deg heller ny bil du Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hvorfor akkurat 2.4 literen? Ville nå heller valgt en 1.8T. Men du må ha alt nytt, motor, grenrør, girkasse, bremser, ledningsnett +++ Masse deler som må byttes. Og ja, det må godkjennes, så det er nok en fordel å starte en dialog med Biltilsynet før du begynner med ombygginga. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hvorfor akkurat 2.4 literen? Ville nå heller valgt en 1.8T. Men du må ha alt nytt, motor, grenrør, girkasse, bremser, ledningsnett +++ Masse deler som må byttes. Og ja, det må godkjennes, så det er nok en fordel å starte en dialog med Biltilsynet før du begynner med ombygginga. 6'er motor er vell ikke å forakte, fin lyd!! kompressor gjør susen Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.