goførti Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Motor og bil er fra 84.. Han fikk jo opp flere verdier da, jeg spørte hvem av de han gikk etter og da var det den som sto CO2 - 0.7%. Så spørte jeg hva kravet var og da sa han 0.3-0.4%. Fullt turtall og bånn gass får den nesten hver gang jeg er ute å kjører :D En ting til, når motoren kommer over 95 grader (tror jeg) så er det lakt inn turtall sperre på 4000rpm og at sprutet skal gi mere bensin for å kjøle. Når han sto på tomgang å gikk der med dingsen i røret så ble den over 95 grader vil jeg påstå. Var litt sein med å skru på vifta. Lappen fikk jeg ikke for de måtte snakke med høvdingen om å ta en avgjørelse på de fram fjærene mine... Får ta en tur ned å spørre i morgen tror jeg. Var forresten en ny landsmann som tok kontrollen :s er i hvertfall ikke co2 man skal bry seg med, er egentlig bare co som skal sjekkes..! Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Har jo 4.3 bar i grunntrykk på dysene så kan jo skjønne at den får litt høy verdi kanskje :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Negeren tok nok feil av 0,45 0g 4,5! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Haha, ja jeg får stikke å si det til dem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Co 2???? WTF.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Alle verdiene skal taes til betrakning, men er stortsett bare CO som blir kikka på da det er den som står på skjemaet. CO-kravet på din 1984-model er 4,5 vol% CO Stussa på talla med en gang men tenkte det var kommafeil fra din side. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg og stussa litt på det når han pekte på hva verdi han gikk ut fra.. Får ta å prate me han å høre om han sto det norsk kurset :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 hahahah! når jeg eu sjekka volvoen min målte han bare COen:) resten gadd han ikke sjekke. flott med storebrødre! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Er CO ca rett, så er HC det også. :) Det andre er jo unyttig egentlig, bare O2 som er kjekk mtp eksoslekkasjer. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hydrokarbonene er en kjekk verdi å gå etter også, som det også er krav til på bil med lambdasonde og 3veiskatalysator. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Er ikke det på Larsen sin bil, men er vel HC-krav der også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg