Gå til innhold

Arsa666: 1987 Audi 100 Turbo Quattro prosjekt, Update 14.10.08

Ranger emnet

arsa666

Anbefalte innlegg

han kommer ALDRI til å bli ferdig med den bilen uansett..

så intercooler trenger han ikke bekymre seg for :P

Ja,are? 5 år så er den klar ? xP

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Artig prosjekt!

Skal ikke ha en slik IC da? :P

http://i39.tinypic.com/17g1au.jpg[/iM]

Var faktisk sånn jeg tenkte på først, men trur heller jeg satser på en org eller lignende.

han kommer ALDRI til å bli ferdig med den bilen uansett..

så intercooler trenger han ikke bekymre seg for :P

Ja,are? 5 år så er den klar ? xP

Are har velt alt for mye å sette fingrene i. Og det er vel slik at når man har så mye å gjøre, så blir man gjerne bare gående i sirkler og man klarer ikke bestemme seg for hva man skal begynne på, og så blir ingenting gjort.. :D

Vel, mange grunner til at jeg er treig. Akkurat nå er det kulde + den meteren med snø som ligger oppå bilen. Også er det det at jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med motoren, grunnen til at den har satt seg.

Også hvis det blir sånn at man kun kan kjøre med registrerte biler på gatebil blir jo også mye av planene mine spolert. Og jeg må styre med å få registrert den om, godkjent ombygd osv.

Og enda en ting er at vi kanskje skal selge huset og flytte til et småbruk med verksted osv. Så allt er satt litt ekstra på "hold" til vi får vite litt mere om det også. Kan komme med mange grunner til også. Men akuratt nå er den ihvertfall nedprioritert. Førsteprioritet nå er å få begynt med kjøretimer igjen, og få fiksa den andre 100`en sånn at jeg har noe å kjøre med.

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten et par småting. Ettersom Panserlåsen er fucka og vaieren har ryki kjøpte jeg meg sånne "racing" panserlåser som man fester i frontplata, ser kanskje jalla ut, men vil spare meg for endel arbeid. Og jeg har bestemt meg for farge på bilen, mangler fremdeles hva slags tema jeg skal bruke når jeg skal airbrushe den da, men det haster ikke for å si det mildt ;)

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider