mmh Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei. har en 2001 audi a4 som jeg vil ha hvitere lys i pærene oppe å nede i grøftelysa. Noen som vet hvor man får tak i det??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Xenon i sprederne.. H3. Så får man kjøpt hvite parkpærer stort sett overalt hvor slikt selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 xenonmatch: http://www.hoen-usa.com Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 sånne jeg tenkte på=) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 det er en thomas fyr som selger hoen xenonmatch pærer på vacn forumet.. han tar 300 pr sett inkludert frakt. en av pærene mine røk etter 2 måneder, men det var en klar garantisak i følge thomas, så nye pærer ble mottatt få dager etterpå ;) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg