samiken Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 hei jeg starter bilen med startkabler bilen starter men etter å fjernet kablene så stoper motoren .og vinduer alt som er elekrisk virker ikke . jeg tenket at det er batteriet eler dynamo . hvis noen har en idea om dette kan si i fra . takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Dynamoen vil jeg tro, kontroller børstene Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Lån deg ett multimeter og mål på batteri polene :) Skal være ca. 12V når motoren ikke går.. Så prøver du å starte bilen, da skal det være ca 14V.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hei jeg starter bilen med startkabler bilen starter men etter å fjernet kablene så stoper motoren .og vinduer alt som er elekrisk virker ikke . jeg tenket at det er batteriet eler dynamo . hvis noen har en idea om dette kan si i fra . takk Hadde samme prob på min 300e. Å der va dynamoen defekt. Så prøv å sjekk børstene, hvis ikke er det nesten sikkert at dynamoen har tatt kvell :) Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg