sandracaramba Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hvor finner jeg bodykit til polo? Som er fin passform på? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=14.WP03&vg=828&vgpath=Varekategorier/499/954/984/9293/828 Har lyst på denne:) Enkel å grei:) Men noen som har bestilt derfra og vet det er fin passform på? CARAMBA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Av og til er det veldig god passform på deler fra Bs, men andre ganger kan passformen være helt på trynet... :) Lambo-kitet en kompis kjøpte der var _IKKE_ mulig å montere, da det rett og slett ikke var plass. Grillen jeg kjøpte hadde ikke fester til Polo, så måtte lage egne... Men prisen var da ikke verst, så er jo bare å kjøpe. Passer nok sånn nogenlunde. :) Kjøpte for øvrig sideskjørt til Poloen hos Street-Design, de hadde perfekt passform. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 bare å handle kvalitet, så passer det bra :) f.eks rieger.. aldri hatt noe problem med rieger og passform.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Ja så klart at kvalitet passer bra:p Men så har jeg ikke så mye kroner i måneden, siden jeg er lærling:p Men jeg får kjøpe det å se! Jeg skal sjekke ut street design;) Så skal jeg få ut noen bilder av polo'n snart.. Har forresten kjøpt panserforlenger og nye baklykter:) Venter på faktura på bs, FYTTIGRISEN Å TREIGE MENNESKER SOM JOBBER DER! ARG... Thanks for svar, meeget takknemmelig:) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Har du tredørs eller femdørs da? De har rieger-skjørt til 1700,- på StreetDesign i alle fall. :) Skjørt fra 6n2 passer for øvrig perfekt, om du finner noe bra til den. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Jeg har tre dørs jeg.. Syns det blir finest på styla bil:) skal sjekke streetdesign:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg