Tjabrosjan Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hei. Jeg har en Opel B omega stv 97 modell som er litt små plukk med.. Håper dere kan hjelpe meg:) Det jeg har tenkt å skiftet nå da,er noen lyspærer i midtkonsolen Trenger pærer til varme i setene og noen i klima justeringene Hvilken pærer trenger jeg da? Så har jeg sett litt på senkesett Prøve å finne billigst som mulig siden dårlig med penger fortiden. http://www.realcar.no OPOMB677129 Passer det bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 lønner seg ALDRI kjøpe det billigste senkesettet en finner. Er såpas tunge biler att meste av de billig setta siger mye og ujevnt sånn att bilen ofte blir mye lavere bak enn forran. det settet her du tenkte på? http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H ser de ikke har det på lager da.. MEn det passer jo.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 lønner seg ALDRI kjøpe det billigste senkesettet en finner. Er såpas tunge biler att meste av de billig setta siger mye og ujevnt sånn att bilen ofte blir mye lavere bak enn forran. det settet her du tenkte på? http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H ser de ikke har det på lager da.. MEn det passer jo.. Skjønner. Men det senkesette koster jo egentlig 2300,- Så om det er på tilbud eller va det er vet jeg ikke. Kom ikke fram noe på den linken,men det er det billigste som ligger ut til 990nok! De har det på lager i sverige,så blir jeg bestiller der ifra om det er aktuelt ! Mvh Frederik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Er det normalt at tempen stiger til 100 grader når jeg står i ro med omegaen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Ikke så veldig normalt, men det kan skje hvis man bråstopper etter lang tid med hardkjøring og det er varmt ute. Sjekk at du har nok kjølevann og at vifta slår inn. Tempen skal normalt ligge i området 92-95 grader. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Nå har jeg tatt til vettet å spøre noen som kanskje har litt erfaring med dette. Hvordan tar jeg av midtkosollen? Der cd spillern og alle bryterne er! Lysene til klimaen har sluttet å funke helt,så må av å fikse,men får det ikke av :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Kjøp deg haynes bok til omega, den er gull verdt;) For å ta ut panelet ved klima må du ut med askebeger, cdspiller og hels det ved siden av spiller. Bak litt oppunder der er det ett håndtak som frigjør hele klima panelet, pass på å dra i håndtaket og ikke vaieren som er der. For montering bare setter du det inn i toppen og klemmer det inn til det låser. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Kjøp deg haynes bok til omega, den er gull verdt;) For å ta ut panelet ved klima må du ut med askebeger, cdspiller og hels det ved siden av spiller. Bak litt oppunder der er det ett håndtak som frigjør hele klima panelet, pass på å dra i håndtaket og ikke vaieren som er der. For montering bare setter du det inn i toppen og klemmer det inn til det låser. Ja,var på biltema for å handle den boka. men den var på engelsk (?)! Takker for svar,det var saker:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Boka er på engelsk ja, men funker som gull for det:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Boka er på engelsk ja, men funker som gull for det:) Da stoler jeg på deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Boka er på engelsk ja, men funker som gull for det:) Det kan jeg skrive under på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Men dere funker jo like bra som haynes boka,så vi får se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Passer bak fanger fra 2000 modell omega på min omega ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Ikke helt uten mods. Litt andre fester å sånn siden 2000 fanger går helt opp over blekket kontra den du har. Men skal nok gå med litt små mods. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 ja, så på din bakfanger og likte den veldig godt. men blir litt for dyr akkurat nå.. å har trøkt inn det blekket som går langs fangern nederst:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg