Næssen Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Linn, hmm er a fra Sande? like gammel som meg? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nei et år yngre, Linn Marie Loofshus tror jeg hu heter, Tror hu har en Type som heter Christoffer hagen. Bor på Berger men er i Sande hele tia Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ok, tror jeg vet hvem det er ja. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Blir bra detta jan! Få på list over front fangern, montere senke fjørene og skaff motor så er jo bilen perfekt :volvsmile Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Blir bra detta jan! Få på list over front fangern, montere senke fjørene og skaff motor så er jo bilen perfekt :volvsmile Jøss, er det den karen som har dukka opp,Takk:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jessda! Begynner å bli lei av alt maset ditt om at jeg må regge meg, så nå er jeg her :) Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Blir bra detta jan! Få på list over front fangern, montere senke fjørene og skaff motor så er jo bilen perfekt :volvsmile denne volvo har kutta fjærer. hvorfor sette på senkefjærer? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ja, da ser det ut som det blir bare sparing til turbo motor, har sitti å sett litt rundt på blocket, og mye billig der, men må til sverige da:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har 240 som førstebilprosjekt jeg også;) Ser veldig fin ut denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Velkommen i klubben:) Takk:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjempe fin bil du har :) Vurdert å space ut bakhjulene litt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Takk:) ja, har vurdert dette, får se til sommern igjen, nå er det på tide å sette på vinterhjula snart:P Men gleder meg litt til snøen kommer:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvorfor det? Håper ikke du som 16åring skal ut og sladde og grisekjøre, uten mer en et par gangers øvelse på vei vel..:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Slapp av, Jeg er så redd for bilen min, at trukke det blir mye grisekjøring her:P men er en SVÆR parkeringsplass her uten biler, så må prøve litt da, men blir ikke mye på selve veien nei:P Det kan fort bli dyrt:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 selv en svær plass kan man bulke på. jeg snakker av erfaring...:P Kjøp deg heller en herjebil som du kan kjøre sund på et jorde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg