Næssen Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hehe. kjører 240 seff:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Bump:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Nytter jo ikke å bumpe din egen prosjekttråd :) Det er jo du som må oppdatere! :P Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Nytter jo ikke å bumpe din egen prosjekttråd :) Det er jo du som må oppdatere! :P HAHA Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Den kommer til å bli vanskelig å starte med mindre du har luftfilteret i den orginale boksen ja.. Går nemlig et rør, såkalt forvarmingsrør fra eksosen og til luftfilterboksen for at motoren skal starte lettere ved kalde temperaturer. neineinei... for att motoren skal bli fortere varm! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Røret som går fra eksossida av motorn og til luftfilterboksen e EGR systemet. Den ska resirkulere eksosen litt førr å få "renere avgasser" som det så pent hete. Bare fjern hele dritten å plugg igjen:) Vurdert kvasskam,planing og porting? Planing kan du sikkert gjøre sjøl på skolen me go hjelp av lærer å en bra fresebenk:) Har plana snøscootertopper i dreiebenk:P Funka bra utruli nok:P Sia du har senka bilen så kan du jo montere/ lage deg tårnavstivere så dekkan slepp å subbe borti skjerman i svinger. Hvis dem gjør det da. Hadde det probleme på min bil. Men har ikkje senkefjærer enda. Lykke til:) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Nytter jo ikke å bumpe din egen prosjekttråd :) Det er jo du som må oppdatere! :P Haha, vet derfor jeg satt :P bak Bump, måtte bare skrive noe så da ble det bump:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Røret som går fra eksossida av motorn og til luftfilterboksen e EGR systemet. Den ska resirkulere eksosen litt førr å få "renere avgasser" som det så pent hete.Bare fjern hele dritten å plugg igjen:) Vurdert kvasskam,planing og porting? Planing kan du sikkert gjøre sjøl på skolen me go hjelp av lærer å en bra fresebenk:) Har plana snøscootertopper i dreiebenk:P Funka bra utruli nok:P Sia du har senka bilen så kan du jo montere/ lage deg tårnavstivere så dekkan slepp å subbe borti skjerman i svinger. Hvis dem gjør det da. Hadde det probleme på min bil. Men har ikkje senkefjærer enda Lykke til:) Takk for fine tips:) Det med planinga du nevnte skal jeg prøve å få utført:) Dekka subber ikke i skjermene lenger:) men takk for tipset! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 HAHA Komm deg inn i mazdan din du:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Inga problem:) Her har du mye snacks til 240: http://www.pedersens-racing.no/bil/ Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva gjør planing egentlig a? blir det mere effekt? ( er ganske Lost når det gjelder dette:P) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Komm deg inn i mazdan din du:P haha:D mazdan er kul, å bruker lite bensin! nå står volvoen hjemme å slapper av:D har fått handla litt deler men har ikke fått sett på traversen eller motorfestene ennå, så skal nok råne i mazdan litt til:D å siden jeg er så lat så kommer den til å stå litt:D fordi nå skal jeg lære meg å sveise! volvo å ikke kunne sveise er noe dritt:S men syns bilen din kommer seg, fin farge på den:D kledde felgene bra;) ps: har du vakeuummeter i bilen? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva gjør planing egentlig a? blir det mere effekt? ( er ganske Lost når det gjelder dette:P) planing er at dekkene ''seiler'' på vannet;) hahaha:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva gjør planing egentlig a? blir det mere effekt? ( er ganske Lost når det gjelder dette:P) Planing= Mer kompresjon = Mer effekt:P Få noen som kan til å hjelpe deg å forklare:) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Komm deg inn i mazdan din du:P bare for å si det, i dag ca klokken 1730 kjørte jeg mot en volvo 240 90 modell, b230f motor helt orginal motor mot min mazda 323 83 modell med 1,5 liters motor! er flaut å si det, men hvem tror du vant? ps: jeg kjenner han i volvoen! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg