Gå til innhold

jajøss: Audi a4 -99 Interiør prosjekt

Ranger emnet


jajøss

Anbefalte innlegg

Allright, veldig bra forum med mange kunnskapsrike folks.

 

Har planlagt å bytte stort sett hele interiøret i a4`n min.

Pr dags dato er det kun standard grått/svart, men skal bli hvitt/beige når jeg er ferdig. Er nok litt risky, men jeg tror det kan bli bra.

Jobben kommer jeg til å gjøre selv, så det kommer til å ta tid=) Etter planen setter jeg i gang til uka, etter innkjøp av diverse varer. Begynner vel med å trekke om setene i imitert skinn.

Kommer med bilder underveis, håper på kommentarer. Og hvis noen har noen gode tips å komme med, blir jeg glad=) Er nok fullt mulig jeg møter på problemer, så da er jeg glad for all info jeg kan få..

 

Følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm,skal du sy om interiøret helt eller??

Da har du en fin jobb foran deg,hehe..

Husk at sete trekket skal syes om,du kan ikke bare legge det på setet,det må jo tilpasses og syes om,eller så blir det bare sånn dyne trekk aktig..Og på golvet så må du ha noe som er slitesterkt,prøv å finn deg en dele bil med ferdig skinn interiør og golv teppe,det er mitt råd til deg,fordi det er ikke en lett jobb du skal kaste deg uti..

Men uansett,ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli tøft, selv om jeg eg motstander av fargevalget ;)

 

Kan jo prøve med alcantara i midten, og skinn på sidestøttene, som JvhCossie sa. (Alcantara kan bli dyrt, så noe liknende og skai kan/bør vurderes).

 

Vet ikke hvordan du er på anleggssiden, men har du vurdert å bygge om dørene med glassfiber i samme slengen?

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alcantara er laget av microfiber(?) og er et veldig slitesterkt materiale. Lett å vaske av også. Brukes ofte i sofaer o.l.

 

Men det er svinedyrt. Regn med å betale 700kr + per meter.

 

Det finnes dermed andre løsninger som er billigere. (Stoff som ligner på alcantara)

 

 

Spraymale vinylen? For meg hørtes dette ut som en veldig jalla metode. Gjør det heller skikkelig og trekk om dashbordet i ny vinyl med din farge!

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår