Baufish Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ...Syns den ser helt blod rå ut jeg, aggressiv sitte stilling og utseende var kult. Men, den har ikke sideblinklys, i alle fall slik jeg ser det... Joda, er blinklys både foran og bak. Men jeg skulle gjerne ha sett flere bilder og hatt mer info om motor etc. men finner det ikke. Noen andre her som er flinkere til å lete? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 den er jo meget liten da. med tanke på at felgene er bare 10" høye, så kan man jo bare se for seg hvor høy resten er. det er jo bare å sende en mail til selgeren, han importerer jo de ser det ut for. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Har gjort det, men er ikke lett å få svar. Sikkert på ferie ennå Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Prøv en Renegade 800 og bli frelst :D Litt annen prisklasse riktignok, men HERREGUD så brutalt og morro! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 skeptisk til at et googlesøk på den ga 0 treff om den. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Tidenes råeste ATV heter vel Yakahosu R1? :D Yakahosu-Raptor´en skal visstnok gjøre 0-100 km/t på rett over 2 sekunder, og da turtallssperra slår inn kort tid etter har den passert 200 km/t. Link til artikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Den siste der var fet!!! Selv har jeg sverget til Honda og Yamaha på ATV markedet.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 jeg sikler over dekkene på den siste der jeg. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Yakahosuen er en Dahlbäck-kreasjon, i likhet med denne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 selv om det er speil, blinklys osv. er sansynligheten liten for at den kan rgistreres. det kreves typegodkjenning av kjøretøyet. man må også bygge om hele bremsesystemet til et som bremser på både for og bakhjulene i med riktig fordeling, ikke separate bremser som det er orginalt. og det er heller ikke vits i å kjøpe en atv med større motor enn 250ccm fordi alt større en dette blir strupa ned og bil derfor ikke gå noe serlig bedre. har selv en suzuki lt-z250 (selges) og denne går egentlig utrolig bra, men det er litt problematisk å registrere dem, og avgiftene blir på ca 11.000kr på min, men det er uten ombygging som må gjøres av proffer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg