Gå til innhold

Nye Corvette ZR1 BANKER GT-R på Ringen

Ranger emnet


351RS

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Corvetten er rå og jeg har valgt den fremfor hvilken som helst riskoker med et hypa rykte fra diverse lugubre og lite troverdige bilfilmer.

 

Er spent på nye NSX,tror den kan gi Skyline konkuranse.

 

 

pakk sammen snipp sekken din du, og ta deg ei bolle... Du har i alle fall ikke lest historien til GTR bilene til nissan..

 

selv om bilene har blitt mishandla i noen filmer trenger man ikke se bort fra at de har vunnet jevla mye oppgjennom..

 

Og foresten selv skyline R32 banket porshe ganske greit på ringen. så de har nok altid vært rivaler i beste klassse på det punktet.. sportsligheten er derimot en anna sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kom til å lure. Hvilken tid har superbilene med midtmotor på ringen? Enzo, Carrera GT, Zonda, Murcie LP640?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times#Production_vehicles

 

enzo, zonda, maserati, vipern, caarrera GT og corvetten er forann. så raser det på med flere midmonterte og bakmonterte noen med front montert motor er det vist også. men murcielago LP640 er helt oppe på 7.40..

 

men igjen han som har kjørt på 7.22 har ikke kjørt på orginal bil.. om det er orginalt ekstra utstyr får det være greit men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakk sammen snipp sekken din du, og ta deg ei bolle... Du har i alle fall ikke lest historien til GTR bilene til nissan..

 

selv om bilene har blitt mishandla i noen filmer trenger man ikke se bort fra at de har vunnet jevla mye oppgjennom..

 

Og foresten selv skyline R32 banket porshe ganske greit på ringen. så de har nok altid vært rivaler i beste klassse på det punktet.. sportsligheten er derimot en anna sak..

 

Jada,hvilken R32 og hviken Porsche? Påstander blit ganske tafatte uten og ha noe legge frem som beviser noe. Den nye Nisan er helt klart en rå bil på bane det er det vel få som kan si. Men inntil de motbeviser at de har juksa på ringen får en vel holde snippen sin så ingen blir fornerma eller såra.

 

Jeg mener fortsatt at filmene har laget en hype om modellen. Og der var det vel ikke akurat snakk om orginalbiler heller. Man kan få litt av hvert til og gå som et helvette om man modder,det jeg mener.

 

Og ja jeg syns Skyline er en rå bil bare så det ikke blir misforstått.

94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kilder er wikipedia. såvidt jeg vet en forholds vis pålitelig en, det kan vel sikkert diskuteres som alt annet, man skal ikke tro på alt som står i avisa osv osv..

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times#Non-series.2Froad-legal_vehicles

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_R32#R32

 

 

Les delen om R32. Så ser du på runde tidene, Deverre er ikke tidene med 959 på listen over biler rundt ringen. og heller ikke 944.

 

The Nordschleife production car record at the time of development was 8'45" - set by a Porsche 944. Nissan test driver Hiroyoshi Katoh reset the record with a time of 8'20".[9] Best Motoring managed 8'22"38.[10]

 

Så etter det som står skrevet der er nok porche og nissan "i totta" på hverandre fra før.. hehe

 

Det er dog litt merkverdig at porsche bare klarte og få til 7.59 i sin test med nye GT-R Kansje på tide og leie "the stig" og dytte han utpå med hver sin bil.. hehe.

 

Det burde kansje, for og få godt sammenlignings grunnlag. ha vært samme fører på alle bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kilder er wikipedia. såvidt jeg vet en forholds vis pålitelig en, det kan vel sikkert diskuteres som alt annet, man skal ikke tro på alt som står i avisa osv osv..

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times#Non-series.2Froad-legal_vehicles

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_R32#R32

 

 

Les delen om R32. Så ser du på runde tidene, Deverre er ikke tidene med 959 på listen over biler rundt ringen. og heller ikke 944.

 

The Nordschleife production car record at the time of development was 8'45" - set by a Porsche 944. Nissan test driver Hiroyoshi Katoh reset the record with a time of 8'20".[9] Best Motoring managed 8'22"38.[10]

 

Så etter det som står skrevet der er nok porche og nissan "i totta" på hverandre fra før.. hehe

 

Det er dog litt merkverdig at porsche bare klarte og få til 7.59 i sin test med nye GT-R Kansje på tide og leie "the stig" og dytte han utpå med hver sin bil.. hehe.

 

Det burde kansje, for og få godt sammenlignings grunnlag. ha vært samme fører på alle bilene?

 

Thanks!

 

Men personlig ser jeg ikke noen sammenheng mellom 944 og en R32. Det grenser jo mot overkill fra Nissan sin side om man skal gå på tekniske spesifikasjoner? En 993 turbo burde kunne gi bra konkuranse.

 

Jeg er helt enig i at det burde vere samme testfører på begge bilene. Egentlig burde de ha samme dekk og værforhold og.Kan jo vere at dette er en konkuranse innad i begge konsern der de er ute etter og slå hverandre uten og bry seg så mye om hva den vanlige mann i gata tenker.

 

Men morsomt og følge med på og det blir jo diskusjoner ut av slike ting :)

94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår