Gulbrandsen_Racing Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Tomgangen min er litt artig, når bilen er kald, så er den på 900+\- 50 omdr. Når bilen blir varm og jeg kjører høyt turtall, øker turtallet til ca 13-1400 omdr. For å senke turtallet, må jeg skru tenninga av og på (sånn fort, at når jeg skrur på tenninga igjen så har ikke motoren rukket å stanse, så den "sviver" igang igjen) Og da synker turtallet til normalt igjen. Er det en feil med hjernene, eller er det en giver/føler som kødder for meg? Heller ingen feilkoder. (utrolig, men sant) :p Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 spedo signal? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Har signal fra bakaksel, og har tilogmed bytta speedohus. Samme problemet enda. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Du mangler nok hastighetssignalet til hjernen. Prøv å legg opp ny ledning da du mest trolig har brudd i ledningene et eller annet sted... Hadde det slik på 960`n jeg hadde... La opp ny ledning og problemet ble løst! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg