BareLars Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hei, jeg tenkte på å sette på åpen kon filter på min 95 golf 3. har LMM ved luftfilter boksen så jeg får ikke ta i noe kit som passer til denne typen.. noen som har noe forslag om ossen jeg kan få montert åpen kon filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 ja det har jeg. montert green filter på min. kjøpte addapter fra autospar. koster 199. det funka, men måtte borre til nye hull. jeg har 1.6 vetke om du har samme strl på 1.8 Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLars Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 mhm. men sitter LMM i luftfilterboksen på 1.6? for det gjør den på 1.8:/jeg tenkte evntuellt å kanskje bytte hele luftintaket og kanskje sette på en 2.0 i stede hvis det går.. mulig det er mye jobb men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 åja, nei min LMM er før boksen. hm, nei da vet ikke jeg! hørt flere som sliter me det. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLars Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 mhm.. kjedelig akkurat det der:P bare 1.8 som ikke kan ha åpen filter:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 er vel en eller annen løsning? men blir sikkert for veldig dyrt da..hm, lykke til! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLars Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 mhm.. må nok bygge om litt da ja. men det er vel verdt det:P hehe.. TakkTakk skal nok få det til!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 LMM? Og hva menes med at man ikke kan ha åpent filteR? (er i lære prosessen enda =P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLars Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 LMM? Og hva menes med at man ikke kan ha åpent filteR? (er i lære prosessen enda =P ) LMM = Luft mengde måler.. fordi jeg har Luftmengdemåleren på luftfilterboksen min så får jeg ikke montert et åpent luftfilter(ET FILTER SOM IKKE ER I BOKS OG SOM GIR DEN LILLE EKSTRA GROM LYDEN)på bilen min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 aaahh.. skjønt =) takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg