Gå til innhold

08 VW Fox "The black Beauty"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Tror faktisk jeg gikk forbi bilen din her om dagen Mr Bean. Første gang jeg ser en Fox i levende live. Meget tøff liten sak :) Så ikke noe til Jettaen da men... ;)

 

Du sko jo hilst på da. Ikke bare vimse forbi. Takk for det, nei det er ikke så mange av de. Jettaen står trygt i garasjen. :) Kan ikke ha den ståande ude.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sko jo hilst på da. Ikke bare vimse forbi. Takk for det, nei det er ikke så mange av de. Jettaen står trygt i garasjen. :) Kan ikke ha den ståande ude.

 

Kanskje jeg skal gjøre det. Er i Sandnes denne uka og en uke i september. Hadde vært morsomt å se Jettaen igjen :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal gjøre det. Er i Sandnes denne uka og en uke i september. Hadde vært morsomt å se Jettaen igjen :)

 

Det er bare å sende en melding eller ringe hvis du har tid te å komme innom en tur å se på den. Når det passer for deg enten denne eller den uka i September. :) Du er hvertfall velkommen.

Endret av Mr Bean

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bildene av det ene sette felger eg handla for en liten stund siden. Porsche D90 7,5x16 ET 65 og 9x16 ET 52. Takker for handelen Øyvind Bjørneberg. Så får me håpe dette går bra på bilen. : smil :

 

Bilde983.jpg

 

Bilde978.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var spacerne komt for en liten stund siden. Men ting tar tid å få testet det ud. Kjøpte 2 stk slik eg kan få prøve ka eg må ha. Så det ble kjøpt 2 stk 25 mm av Håkon Sandberg. Takker for handelen. :) Merket er FK.

 

DSC01494.jpg

 

 

 

Her er bilde av 9" felgen bak med 25mm spacer. Dette ska gå må bare få handla dekk.

 

DSC01498.jpg

 

 

 

Fremme tok spaceren i bremseklossen. Så her må få dreid/frest et spor i spaceren slik den går klar.

 

DSC01499.jpg

 

 

Da er spacerne fremme bestlt av Håkon så får se når de komme.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hehe, disse bilene er jo litt tøffe, spesielt med senk og felger, slik du har gjort! Planer om å lakkere helt ned?

 

Planer om det ja. Men pengene har foreløpgt godt i de andre bilene. Men det kommer nok etterhvert vil eg tro. Lakkering helt ned og handtakene. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår