AR racing Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 jessda.. itte eg har kjørt ein tur, stopper motoren . så kan d gå 1 time og vifta begynner å gå, har i tillegg død temp på instrumentet. men over dyse galleriet er det ein messing farget føler med 1 brun ledning på, når eg kobler av denne stopper vifta? kva er jobben til denne føleren? hvor begynner eg? trodde att d va kun termo bryteren så styrte vifta men begynner nå å lura litt :D Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Denne føleren overvåker temperaturen i motorrommet. Blir temp for høy, starter vifta. Denne styrer også bensinpumpa, slik at denne også kan starte å sirkulere bensinen vist det blir for varmt. Så ikke uvanlig at den kan slå inn vifta etter at bilen er stoppet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Denne føleren overvåker temperaturen i motorrommet.Blir temp for høy, starter vifta. Denne styrer også bensinpumpa, slik at denne også kan starte å sirkulere bensinen vist det blir for varmt. Så ikke uvanlig at den kan slå inn vifta etter at bilen er stoppet. ok takker.. men sånn som eg merker det så starter denne nesten kvar gong ..? :S Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Ikke unormalt at det kan bli overslag i føleren. Koster sikkert ikke mange kroner for en ny. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.