vwerling Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 har kjøpt meg en 1989 Golf II GT hva er forskjellen på den og en golf GTI? Regner med at det er forskjel på motor men hva med resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 GT'n skal etter hva jeg veit være utstyrt som en GTI. men mangler motor/bremser Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Har bremsene og trur eg. Er vertfall skivebrems bak på min 91mod GT. Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwerling Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Den har skivebremser bak og ventilerte framme. så vist motoren er den eneste forskjellen er de vel ikke noe problem å sette in en 1.8 GTI uten og få alt for mye problem med godkjenning. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg