Skillz2k Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 setter sammen igjen bilen og klarer ikke å finne ut av hvor denne delen skal!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Sørsmål :Trenger du delen? Virker dingsen uten? Virker den så kaster du den ;) hehe Virker den ikke? Ja da ser du ut til å ha et problem ? Hvordan golf er det til? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Det er til cl'n Men alt ser ut til å virke. Alt unntatt Vindus spylerne. Kan det er denne delen. Glemte å se om det var spyler væske på tanken og musikken var for høy til at jeg hørte noe Jeg antar den delen er der for en grunn Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Skillz2k Det er til cl'n Men alt ser ut til å virke. Alt unntatt Vindus spylerne. Kan det er denne delen. Glemte å se om det var spyler væske på tanken og musikken var for høy til at jeg hørte noe Jeg antar den delen er der for en grunn som oftest er det bestandig reservedeler. :) mitt motto! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Siden den er lagd av kobber, regner jeg med at det er en strømførende del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Antar det jeg og.. Når jeg koblet på alle ledningene så virket alt unntatt vindus spylerene. Men det virker som om det er kontakt der i allefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Kan det være at denne skal skrus under en skrue og så skal det festes en jordings ledning til den ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Ingen som har Haynes manualen??? Viss ingen kommer med et svar snart så hiver jeg driten på uten den delen.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Skillz2k Ingen som har Haynes manualen??? Viss ingen kommer med et svar snart så hiver jeg driten på uten den delen.. Finner ikke bilde av delen i Haynes - og har heller aldri truffet på denne delen selv som jeg kan huske ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Har ikke du flere Golfer? Sjekk på en av dem da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 har du noen anelse hvor denne tingen skal på bilen ? i hvilken del, framme på bilen, bak på bilen osv ? har en del så å si fraskrudde golfer i verkstaden på skolen :D men kan heller ikke huske den delen, men så er nå ikke min golf på skulen no billi golf ;) el-vindu, sentrallås, el-speil, alarm, skinratt (står på jettaen nå :D ), osv men det eg luerer på, det sto nemleg carot isteden for golf på den, er dette eierne av den før bare satt på for moro eller fins det en VW Carot ? helt lik en 4 dørs golf, bare luxus i den :rolleyes: hater å skru i den, alt er faen meg elektrisk :mad: men må gå på skulen nå, me cr Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by elanzer har du noen anelse hvor denne tingen skal på bilen ? i hvilken del, framme på bilen, bak på bilen osv ? har en del så å si fraskrudde golfer i verkstaden på skolen :D men kan heller ikke huske den delen, men så er nå ikke min golf på skulen no billi golf ;) el-vindu, sentrallås, el-speil, alarm, skinratt (står på jettaen nå :D ), osv men det eg luerer på, det sto nemleg carot isteden for golf på den, er dette eierne av den før bare satt på for moro eller fins det en VW Carot ? helt lik en 4 dørs golf, bare luxus i den :rolleyes: hater å skru i den, alt er faen meg elektrisk :mad: men må gå på skulen nå, me cr Som du ser på bildet så ser du at jeg har tatt bilde av den lille kobber delen og de 2 spakene. Den datt ut når jeg demonterte disse. Derfor antar jeg at det holder til der. får vel gå opp å demontere på Gti'n da Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by elanzer har du noen anelse hvor denne tingen skal på bilen ? i hvilken del, framme på bilen, bak på bilen osv ? har en del så å si fraskrudde golfer i verkstaden på skolen :D men kan heller ikke huske den delen, men så er nå ikke min golf på skulen no billi golf ;) el-vindu, sentrallås, el-speil, alarm, skinratt (står på jettaen nå :D ), osv men det eg luerer på, det sto nemleg carot isteden for golf på den, er dette eierne av den før bare satt på for moro eller fins det en VW Carot ? helt lik en 4 dørs golf, bare luxus i den :rolleyes: hater å skru i den, alt er faen meg elektrisk :mad: men må gå på skulen nå, me cr du har vel noe som heter Carat ja.. litt mer pimped utstyr. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg