JChE Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 heldigvis har jeg ikke dorull felger!;p nei, og det er bra. Jeg er en av de som ikke er veldig begeistra for 13" felger med mongostrekk, og biler med detaljer som er eldre enn bilen. For eksempel golf 2 med bagasjestativ fra 60-tallet og ihjelrusta lakk... Syns planene dine høres bra ut, en kamerat hadde en 87 golf med 90 fangere og 90-dører, 16" felger og ellers original. Jeg syns den så meget bra ut, og det kommer din sikkert og til å gjøre :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 nei, og det er bra. Jeg er en av de som ikke er veldig begeistra for 13" felger med mongostrekk, og biler med detaljer som er eldre enn bilen. For eksempel golf 2 med bagasjestativ fra 60-tallet og ihjelrusta lakk... Syns planene dine høres bra ut, en kamerat hadde en 87 golf med 90 fangere og 90-dører, 16" felger og ellers original. Jeg syns den så meget bra ut, og det kommer din sikkert og til å gjøre :) Hehe, håper da den blir fin! Skal legge inn bilder under veis!:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Vurderer å sette inn 5trinns gear kasse, ingen som vet om no 5trinns kasse? Jeg har bare 4trinns nå.. Pluss at jeg har gåene simringer!:( Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 nei, og det er bra. Jeg er en av de som ikke er veldig begeistra for 13" felger med mongostrekk, og biler med detaljer som er eldre enn bilen. For eksempel golf 2 med bagasjestativ fra 60-tallet og ihjelrusta lakk... Er jo en mellomting mellom idiotien du nevner der og full-on 90-look.. Det meste ligger i hvordan felger og dekk du har, i forhold til hvor mye senk du har. Det er nøkkelen, får man det rett kan man bygge videre med noe mer unike detaljer. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 hehe, klart det. Men det virker som om "alle" skal ha små, breie felger med heftig strekk nå, og alt annet er "feil". Akkurat som at "alle" skulle ha cleana bakluke for 5 år siden :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Felgene:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Var på høgger'n idag å fant ny ramme rundt instrumentene/spillern, pluss at jeg fant ny lysbryter & maasseee sikringer!:) Bestilte ny simring på Vw idag også, så den kommer imorra, skal montere sammen resten av interiøret til helga, pluss bytte ramma rundt instrumentet, å muligens bytte ut simringen, å prøve å bytte sim ring.. når jeg har fått gjort det, skal bilen ut på veien en helg! Må prøve den med prøveskilter osv:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Ny dashbord ramme(eller hva jeg skal kalle det!) Noen som vet om det er mulig å bytte ut til instrument hus med turteller når det ikke er det på bilen idag? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Har litt lyst på slike lykter. Hva syntes folket? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 da ble prosjektet skrinlagt! Fikk tak i Mercedes 250D istede, så da ville jeg heller ha den!!:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg