oddien73 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Kjenner en som har Wolfgang foam gun fra scandicshine, denne er det lekkasje på og ville derfor ikke anbefale meg denne. Men jeg finner ingen andre plasser som har det i norge. Jeg ser etter den typen som man kobler til vanlig hageslange. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Siter Bora 1,6 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kjenner en som har Wolfgang foam gun fra scandicshine, denne er det lekkasje på og ville derfor ikke anbefale meg denne. Men jeg finner ingen andre plasser som har det i norge. Jeg ser etter den typen som man kobler til vanlig hageslange. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Vet du hvor han hadde lekkasje? Jeg har lekkasje på min også, men det går greit å bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jubbly Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/gilmour-foamaster-ii/prod_329.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat20tom Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Jeg har også Wolfgang sin foam gun, hadde lekkasje på min med engang også, ved slangetilkoblingen.. Dro bare til en vvs butikk og kjøpte noe tettemasse, så funket den gullegodt etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg