ulfcossi Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 er det noen der ute som vet om det går ann og få tak i en feak dump ventil vis ja hvor får du kjøpt det.er det noen måtte du kan lage det selv????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 kjøp deg et klistremerke av en dump og lim på det... like dumt... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 det heter fake ... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Kjøp deg ein kompressor du, ei vakumpumpa, ein dump, ventil og du kan begynne å plystra:) Men e da verdt da?? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Få en kompis til å sitte å rope "vrrrrpffsjjjj" hver gang du gir på og girer.. like latterlig det Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Helios Få en kompis til å sitte å rope "vrrrrpffsjjjj" hver gang du gir på og girer.. like latterlig det også en som lager ernnn ernnnn lyd i tillegg..:D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellmannen Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Halla der! Skaff deg en orntlig propell i eksosen, så kan du plystre av sted med god samvittighet!!! Ingen vits å fake at du har tonnevis med gamp under panseret! Da blir du bare ledd ut hvis du blir frakjørt..... Vet at det kan skaffes slike elektroniske dumpventiler, men jeg liker best min egen EKTE dumpis!!! vvvvrrrrrrrrr-->ptsssssshh!!!! -Så det så- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Stå på! :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 hva hvis denna stakkaren har en skamfeit turbodiesel av noe slag da, med 330 dieselhk og ønsker å fake en bov for å vise at han faktisk har gamp? Gi karen en sjanse.. du får tak i kit på http://www.k-power.dk Men du må maile dem en forespørsel.. kit'et koster 4900 DKK + frakt og ekspd. Enkelt og montere, og krever faktisk ikke at du har turbo i det hele tatt.. Er forsåvidt enig i at hvis dette ikke er et mega-harryprosjekt, eller du faktisk HAR gamp å rutte med.. så la det bli med den idèen og spar penger til sotvifte/turbokit, eller en bil som allerede har dette montert. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Vantage hva hvis denna stakkaren har en skamfeit turbodiesel av noe slag da, med 330 dieselhk og ønsker å fake en bov for å vise at han faktisk har gamp? Gi karen en sjanse.. du får tak i kit på http://www.k-power.dk Men du må maile dem en forespørsel.. kit'et koster 4900 DKK + frakt og ekspd. Enkelt og montere, og krever faktisk ikke at du har turbo i det hele tatt.. Er forsåvidt enig i at hvis dette ikke er et mega-harryprosjekt, eller du faktisk HAR gamp å rutte med.. så la det bli med den idèen og spar penger til sotvifte/turbokit, eller en bil som allerede har dette montert. Da får han bare gi på, ikke verre enn det. :rolleyes: Og heller kjøpe seg stereo anlegg hvis han vil ha lyd. Dump brukes på turbobiler, har du ikke turbo synd for deg. :rolleyes: Fyller ikke diesel på min fordi diesel er billigere og diesel biler bruker mindre. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Vantage hva hvis denna stakkaren har en skamfeit turbodiesel av noe slag da, med 330 dieselhk og ønsker å fake en bov for å vise at han faktisk har gamp? Gi karen en sjanse.. du får tak i kit på http://www.k-power.dk Men du må maile dem en forespørsel.. kit'et koster 4900 DKK + frakt og ekspd. Enkelt og montere, og krever faktisk ikke at du har turbo i det hele tatt.. Er forsåvidt enig i at hvis dette ikke er et mega-harryprosjekt, eller du faktisk HAR gamp å rutte med.. så la det bli med den idèen og spar penger til sotvifte/turbokit, eller en bil som allerede har dette montert. ja det er skikkelig tøft med se på meg lyd.. whooosh.. huffa meg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 nei, alle må være som dere og kun montere bov på bensinbiler, for det er det som er tøft. Jeg skjønner godt dem som bare vil ha lyden jeg, har man feit bil, enten det er bensin eller diesel, med eller uten turbo, så vekker man oppsikt uansett om man har (d)efektanlegg fra biltema, eller fake bov. La folk få gjøre som de vil, det karen lurte på var OM det gikk, og HVORDAN han kunne skaffe det, ikke meninger om hvor harry og teit det er, Og hvor bortkasta det er med bov. Hvis en av dere hadde spurt om noen visste om noen porschefelger til bobleprosjektet i garasjen, og ingen hadde svart på det, bare kommet med dumme replies som: Hva skal du med det? Ikke kjøp porshce, kjøp ATS istedet. Porschehjul har ingen virkning på effekten på bobla di. Hvorfor ikke kjøpe volvo istedet.. Bruk tiden til å svare på poster, ikke latterligjøre folk. Greit å diskutere, men det får da finnes grenser vel? Ingen av oss veit hva han skal ha det til.. Er det til russebil f.eks, så synes jeg det bare er kult. Skal han ha det på Volvo242'n fra 79 med masse rust og standard B19a motor er det bare harry. Men om han vil det, så gjerne for meg.. selv hadde jeg da heller brukt 5000 på rustsveising -Kjetil Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 http://www.sunamiturbo.com ;) Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Den løsninga ville jeg iallefall gått for før montering av bov'en til HKS... er jo en fjerdedel av prisen. Fint på harrybiler :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfcossi Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 jeg trodde det skulle gå an og få litt hjelp her for dem som ikke har så god grie på bil her men da tok jeg feil.....og vis dere skal vete det så er det snakk om en ford sierra 2,9 i 92mod. jeg kunne godt kjøpt en turbo ja men det skal kansje litt mer til da.da mener jeg at du må godkjene det bytte masse rart og da begynner kronene og tikke.sørlig når du har lærling lønn.så det var bare et spørsmål. l :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:11111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg