VilleW Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 TDi står for Turbo Diesel Injection altså direkteinnsprøyta diesel... Er du helt sikker på dette? For jeg synes og huske at direkteinnsprøytning heter "Direct Injection"? :) Sikker på det ikke bare er Turbo Diesel (with) Injection da? Men dessuten har det jo allerede blitt laget en slik her tråd tidligere? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Mener s'en i Audi S4 står for sport. Og RS står for Rehn Sport. Og siste mann R8 står den for Racing. riktig s står for sport. men rehn sport wtf?? rally sport tenker jeg hehe r8 er jeg ikke sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hva med NOS... Ikke at det er et 'fag-uttrykk' men mange bruker jo NOS som betegnelse for lystgass. Men det står for Nitrous Oxide Systems - og er et merkenavn, men likevel verdt å ha med syns jeg... :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 trodde da også at TDI var turbo diesel intercooler..? MEn jeg har ikke peil :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-ii/7828-forkortelser.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Bump. Kva meines med bremsing og mapping? Veit det har med trimming å gjere, men kor kjem det frå? Og "L"en i BMW 750Li og 760Li står for at det er ein lengre utgave enn 750i/760i. Men kva står "i"en for? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Da kan eg bidra med mitt. TDI betyr Turbo Diesel Intercooler. Rett meg om eg tar feil. Du tar veldig feil TDI står for Turbo Direct injection Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg