Zimmern86 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Tenkte å lage en tråd om de forskjellige begrepene som finnes. Som Feks. Hva står GTI for osv... Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Ja, hva står GTI for? ;p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Grand Touring Injection Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Da kan eg bidra med mitt. TDI betyr Turbo Diesel Intercooler. Rett meg om eg tar feil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 det er mange Mercees Utrykk jeg ikke helt skjønner :( kunne en som har peil på Merce gjerne forklare par av dem Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 det er mange Mercees Utrykk jeg ikke helt skjønner :( kunne en som har peil på Merce gjerne forklare par av dem Kva Mercedes utrykk er det du lurar på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Kva betyr GTR? Kan det bety Grand Touring Racer? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Har hørt at TDCI betyr Turbo Diesel Condensator Ignition..? Hva står forresten STI for? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Har hørt at TDCI betyr Turbo Diesel Condensator Ignition..? TDCI betyr Turbo Diesel Commonrail injection.. Mercedes f,eks har CDI, som igjen betyr Commonrail Diesel injection. Denne dieselinnsprut typen er lik hos mange fabrikanter, men har igjen flere navn; Volvo D5, Toyota D-4D, Peugeot Citroën HDI, BMW D osv.. Søk på Acronym samt ordet du leter etter på Google, så finner muligens det du leter etter:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Har hørt at TDCI betyr Turbo Diesel Condensator Ignition..? Hva står forresten STI for? sti står for sprt turbo intercooler noe subaru har funnet på som feks wrx sti som står for noe slik som world rally (ikke helt sikker på hva x står for) sport turbo intercooler også har du mercedes klassene: e= economy c= comfort s= sport osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 sti står for sprt turbo intercooler noe subaru har funnet på som feks wrx sti som står for noe slik som world rally (ikke helt sikker på hva x står for) sport turbo intercooler litt feil her er de rette definisjonene på subaru STI=Subaru Tecnica International (tuning firmaet til subaru) kilde:http://wikicars.org/en/Subaru_Tecnica_International wrx =WRX World Rally Cross Country (Subaru) kilde: http://acronyms.thefreedictionary.com/WRX Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 ok takker for riktig info og beklager så mye for og poste feil info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Mener s'en i Audi S4 står for sport. Og RS står for Rehn Sport. Og siste mann R8 står den for Racing. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Mazda RX7... Rotary Experimental, eller Rotary Experiment. Er ikke heilt sikker Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Da kan eg bidra med mitt. TDI betyr Turbo Diesel Intercooler. Rett meg om eg tar feil. TDi står for Turbo Diesel Injection altså direkteinnsprøyta diesel... :D Rettet... :D Ët par andre; ABS Anti Brake System GTI GølvTeppe Inni hehe neida... ABS Anti Block System GL Grand Luxe AC aicondition CC cruise control PS power steering/servo PB power brake/med bremsekraftforsterker CDI common rail diesel injection TDCI samme som over men Fords betegnelse med Turbo TDT Touring Diesel Turbo TD turbodiesel i Injection BMW T biler touring/stasjonsvogn Audi Avant stasjonsvogn VW variant samme som over DTI Diesel Turbo Injection osv... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg