Collin Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Har koblet til ny spiller i bilen nå. Koblet pluss og minus direkte fra batteriet for og sjekke at alt var ok. Det som skjedde da var at sikringa som er på 15A på spilleren ryker. Har målt og dobbeltsjekket at eg ikke har byttet om pluss og minus. Noen som har noen forslag? Det er altså kun pluss og minus som er koblet til når sikringen ryker. Spilleren er en Panasonic CQ-C1475N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collin Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Kan det være at eg må koble til den som skal på tenninga også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karken789 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 hm, tror ikke det skal ha noe å si, men tror det skal være 2 posisjoner du kan ha sikringen i.. sjekk det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har du ikkje koblet til andre ledninger, (høgtalere) og du ikkje har koblet pluss og minus feil, må feilen væra i spilleren. F.eks. defekt utgangsic. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collin Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Prøvde me ein anna spiller og da fungerte det,litt rart då den andre spilleren var heilt ny. Har koblet til forsterkeren nå.men det grønne lyset på den bare står og blinker urytmisk,har sjekket koblingene. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collin Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Fant feilen,men takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Det kan jo være greit at du seier kva som var feil! (da kan me som gir tips her inne ha det på minne) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collin Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja greit,eg ser den. Det var jordingspunktet som ikkje var godt nok,fekk flytta på det så vart det liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ok, men batteriet bør vel væra godt nok jordingspunkt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collin Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Pluss og minus på spelaren går rett på batteriet. Pluss til forsterkar går direkte frå batteriet,men jordingen til forsterkaren har eg i bagasjerommet. Er ikke det riktig da? Er vel ikkje nødvendig med kabel heilt ifrå batteriet og til jord på forsterkaren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Pluss og minus på spelaren går rett på batteriet. Pluss til forsterkar går direkte frå batteriet,men jordingen til forsterkaren har eg i bagasjerommet. Er ikke det riktig da? Er vel ikkje nødvendig med kabel heilt ifrå batteriet og til jord på forsterkaren? Nei selfølgeligt ikkje. Du finner berre eit godt jordingspunkt i nærheiten av forsterkeren. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg