remi214 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hei jeg mistet lappen her for noen dager siden. vet noen av dere om det er mulig å kjøre opp til klasse b i et annet land? som sverige, danmark osv? vær så vennlig å svar. Siter Remi Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Må bli Polen da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VesleUlv Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hei jeg mistet lappen her for noen dager siden. vet noen av dere om det er mulig å kjøre opp til klasse b i et annet land? som sverige, danmark osv? vær så vennlig å svar. Du har uansett mistet førerretten i Norge og da gjelder heller ikke utenlands førerkort. Og skal du kjøre opp i et annet land så krever vel eu-regelverk og wien-traktaten at du er bosatt der Siter x '87 VW Transporter 2,1i x '93 Peugeot 306XN x '00 Toyota HiLux 2,4TD 4x4 '01 Peugeot 806 STdt 2,0 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Du må nok bite i det sure eplet... Selv sjekket endel rundt dette for noen år siden når jeg mistet lappen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remi214 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Du har uansett mistet førerretten i Norge og da gjelder heller ikke utenlands førerkort. Og skal du kjøre opp i et annet land så krever vel eu-regelverk og wien-traktaten at du er bosatt der Men det jeg tenkte på var hvis det var mulig, så hadde jeg flyttet til sverige, eller noe sånt, ikke det att jeg skulle tatt lappen der, for så å kjøre i norge. Siter Remi Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Men det jeg tenkte på var hvis det var mulig, så hadde jeg flyttet til sverige, eller noe sånt, ikke det att jeg skulle tatt lappen der, for så å kjøre i norge. Du bor på Finnsnes og har tenkt å flytte til Sverige for å kjøre bil der, men ikke i Norge? Du skal altså flytte fra bolig og jobb for å få lov til å kjøre bil i et annet land i noen måneder? Det høres veldig smart ut. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg