espenf Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Noen som vet hva som er galt da cd-spiller og radioen på bare hopper, den spiller i et par sekunder også er det helt stille i en 10-15 sekunder, når det er helt stille får jeg heller ikke trykket på noe på skjermen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 har samme feil selv! noen erfaringer? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Hadde noe liknende feil på min e39. Jeg opplevde at lyden noen ganger ikke kom tilbake før mange timer senere. Jeg fikk tips om å sjekke radiomodulen som sitter bak. Demonterte da alt av deksler osv, tok den ut. Satt da inn igjen og den fungerte. Men jeg fant også ut at jeg hadde problemer med jording inni modulen. Men i de fleste tillfeller jeg har lest/hørt om fungerer det med å reesette systemet. Dette gjøres ved å ta ut modul eller batteri i noen minutter. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg