TurboCG Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Har 100k jeg tenkte å kjøpe bil for. Bilen bør ha god plass, være komfortabel å kjøre, og ikke alt for dau. Har tidligere sett på A4 og Passat 1,8t, begge i stasjonsvogn. Noen der ute som har noen innspill eller tips i denne prisklassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Jeg ville gått for en Audi A4.. Den har god plass, er komfortabel å kjøre og ikke så alt for dau om du velger 1.8, eller 1.9 utgaven.. Det er dessuten en veldig fin bil, med stort potensiale.. (Ta en titt på A4-forumet;)) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Jeg ville gått for en Passat.. Den har god plass, er komfortabel å kjøre og ikke så alt for dau om du velger 1.8t, eller 1.9tdi utgaven.. Gjerne da 130HK Det er dessuten en veldig fin bil, med stort potensiale.. (Ta en titt på Passat-forumet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg