Gå til innhold

Saab bagasjeroms prosjekt

Ranger emnet


hadde en gang en R

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nytt anlegg til min saab 9-3 sportscombi 07 mod.

Så nå tenkte eg at eg vile dele det med dere her på bilforumet. har vert litt inn på og lest litt og lert litt... så nå ville eg prøve selv. har kjøpt alt utstyr nytt, meste parten v det fra pioneer men front sete er fra focal...

 

 

Her er en liste over hva eg har tenkt og pute i bilen:

 

SPILLER: AVH-P4000DVD

 

FORSTERKER MONO BLOK: PRS-D1200SPL

 

FORSTERKER 2 KANALER: PRS-D220

 

SUB: TS-W2501D2

 

FRONTSETT: FOCAL KP165

 

DSC03027.jpg

 

 

MIN SØN HAR LURT SEG INN PÅ BILDET OGSÅ HE HE...

DSC03026.jpg

 

 

DEN LILLE BILEN NEDE TIL HØYRE ER SIGNERT AV HENING SOLBERG. HE HE

DSC03025.jpg

 

 

 

DSC03032.jpg

 

 

 

DSC03033.jpg

 

 

 

DSC03040.jpg

 

 

 

DSC03041.jpg

 

 

 

DSC03034.jpg

 

 

 

DSC03035.jpg

 

 

 

DSC03036.jpg

 

 

 

DSC03037.jpg

 

 

 

DSC03038.jpg

 

 

 

DSC03039.jpg

 

 

 

HER ER DONINGEN DET HELLE SKAL INNI...

DSC02579.jpg

 

 

ALT SKAL SKJULES MEN NÅR DU LØFTER PÅ BUN I BAGASJE ROMMET SKAL DET SE GANSKE SÅ BRA UT VAR PLANEN...

 

DET EG MANGLER NÅ ER MDF.OG DET VAR IKKE BARE BARE OG FÅ TAKI MEN SKAL NOK FINNE NOE... HEHE...

 

LURTE PÅ OG LAGE TIL NOE MOTORISERTE GREIER MED LØFTING AV BUN I BAGASJE ROMMET. NOEN SOM HVET HVOR EG KAN FÅ TAKI EN ACTUIATOR (HAR IKKE PEILING PÅ HVORDAN DET SKRIVES...) HE HE... VILL GJERNE HØRE FRA FOLK SOM HAR BYGET I SAMME ELLER LIGNENDE BIL...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jobbet litt på bilen i dag og tatt litt bilder men det er så sein så eg leger ut mer bilder i morgen...

fortsat ikke helt sikker på hvordan eg vil ha det baki der men tar det litt på sparket... he he... hygligt at folk likker bilen. litt moro med en bil som ikke det er så vanligt at folk gjør noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres da ut som et morsomt prosjekt. Tror du har en god ide i hodet jeg. .. også har du en meget fin farge på bilen din. Nice car...

 

tusen tkk for det... ja fargen er bra... var litt skeptisk når vi var og så på den første gangen men likker den bare bedre og bedre....

tror det blir bra i bagasje romet ja. har kjøpt sky til og treke det med i dag så kansje det blir noen flere bilder i morgen eller på onsdag...

 

taker for posetive tilbakemeldinger... (moro)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på bilen og svarte felger passer ihvertfall bra :) Snart har hele familien svarte felger :D

Så du fant utav hvordan legge ut bilder? :P

Ble stilig når du plasserte subben litt offsett i forhold til resten :) Spent hvordan lyden blir :D

TypeRen hadde ganske bra lyd ihvertfall så du har noe å se opp til hehe Får vell bygge mitt anlegg nedi brønnen også før kusinen til sønnen din kommer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ble nok finer... var helt umulig å få tak i mdf... alle plaser de hadde var det sommer stenkt... er nesten ferdig nå men har ikke fått lakt ut noen bilder for pcen vår røktil her om dagen... men det ser ikke så verst ut nå...

spilleren paste perfekt i bilen... fargene i spilleren paste godt overens med de fargene som er i bilen(grøn)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på bilen og svarte felger passer ihvertfall bra :) Snart har hele familien svarte felger :D

Så du fant utav hvordan legge ut bilder? :P

Ble stilig når du plasserte subben litt offsett i forhold til resten :) Spent hvordan lyden blir :D

TypeRen hadde ganske bra lyd ihvertfall så du har noe å se opp til hehe Får vell bygge mitt anlegg nedi brønnen også før kusinen til sønnen din kommer :p

 

ja r en var bra vet du... savner den.. ikke noe negativt med saaben men hondaen var litt mer omf i.... he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår