Gå til innhold

Sommer felger og Stereo Anlegget mitt stålet =(

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

Da min almera stod til salgs på valle, har noen tyver vært så frekke og STJÅLET anlegget mitt og alle sommer felgene :( det er INGEN skader PÅ bilen i seg selv , men allikavel er det en sur ting , kom nettop fra england i går da jeg ringte min far da han fortale meg nyheten , så om noen i området hører noe om anlegg som skal selges " SONY " spiller , en ROCKFORD " forsterker i sølv , så tar jeg imot alle tips, send PM om det er noen som kjenner til noe .

 

Settes pris på

 

Da bilen in enda er til salgs har jeg valgt å selge den billiere da anlegget og slikt er vekke, så bud taes . tusen takk

 

 

Jeg har nå klart å få solgt bilen UTEN dette ,men ville jo helst selge den med ;(

men jeg får mye igjen på forsikringen håper jeg

 

Her er utstyret som ble tat

 

FORSTERKEREN

 

Rockford Fosgate P4004

 

ca priser osv

 

http://gulesider.dinpris.no/?cid=1&gid=183&sid=777&pid=55921

 

21sJZUpRf7L._SL500_AA280_.jpg

41T8NKBGG6L._SL500_AA280_.jpg

 

CD SPILLEREN

 

 

så pass på om noen i bergen om råde skal selge som ike har papirene på dn

 

spilleren heter " SONY CDX M8815X

CDX-M8815X_front_open_ZMedium.jpg

CDX-M8815X_front_ZMedium.jpg

 

 

OG sommer Hjulene

 

De sto på TOYO dekk

 

215 /40 /17 var litt slitte på fram dekka

 

Her er bildene av FELGENE som ble stjålet og strøkne felger

 

tsweuraceyx7.jpg

 

 

Har anmeldt forholdet , men om noen ser noe tilsvarene til salgs i OS området eller BERGEN Please GI en lyd , blir god finner lønn om noen finner dette til rette,

 

Mvh Christer / glacius

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har sjekka litt rundt, og adressa hans i annonsa stemmer ikke, eller så er ikke telefonkatalogen oppdatert.

Tå å ring/send mail og spør om han har kiteringer, og hvis han har det be han scanne de og maile de til deg.

 

Hvis folk spør meg om hvor mye anlegget kosta sier jeg 2-3 tusen. Bedre det enn å si sannheten og miste alt.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekka litt rundt, og adressa hans i annonsa stemmer ikke, eller så er ikke telefonkatalogen oppdatert.

Tå å ring/send mail og spør om han har kiteringer, og hvis han har det be han scanne de og maile de til deg.

 

Hvis folk spør meg om hvor mye anlegget kosta sier jeg 2-3 tusen. Bedre det enn å si sannheten og miste alt.

 

Hey

 

takk for at du sjekket opp i det, jeg skal ta og sende mail , for [ sjekke ut tusen takk for all hjelp, :)

mvh

 

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekka litt rundt, og adressa hans i annonsa stemmer ikke, eller så er ikke telefonkatalogen oppdatert.

Tå å ring/send mail og spør om han har kiteringer, og hvis han har det be han scanne de og maile de til deg.

 

Hvis folk spør meg om hvor mye anlegget kosta sier jeg 2-3 tusen. Bedre det enn å si sannheten og miste alt.

 

 

Sendte han " kim " en mail , fikk svar om at forsterkeren er SOLGT , saa da var det ikke lett aa bevise noe , med mindre du sendr email selv og kan h0re om den er solgt :)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår