Oegaard Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Skal kjøpe meg en 1990 bmw 320i e30 , der det eneste som trengs å skifte er registerreima. Denne får jeg med på kjøpet umontert. Er det mye arbeid på disse bilene? m20 motor. Har en kamerat som sier han kan det, men har hørt dette er veldig mye arbeid..:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Skal kjøpe meg en 1990 bmw 320i e30 , der det eneste som trengs å skifte er registerreima. Denne får jeg med på kjøpet umontert. Er det mye arbeid på disse bilene? m20 motor. Har en kamerat som sier han kan det, men har hørt dette er veldig mye arbeid..:S er ikke så ille jobb det. tok ut radiatoren jeg så fikk jeg god plass til å skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 ta av radiator og vifta. så kjem du lett til:) http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf les der, viss du ikke har boka;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg