Gå til innhold

Min Mini Cooper s :) Endelig!

Ranger emnet


Tha sims

Anbefalte innlegg

Hei! Har nettopp kjøpt meg en mini cooper s i Tyskland som nå venter frakt med trailer til Norge. Den har gått 65 000, og har sølv metallic lakk. Klimaanlegg, Xenon, 17" mini 8 eikede felger er blandt utstyret. Det er sotede ruter bak, og chrome sidespeil. Mangler GPS, så jeg vurderer å kjøpe pioneer 1 din headunit med 7" skjerm.

 

Gleder meg som en unge. Venter å få den neste søndag, eventuelt ( :( ) påfølgende søndag.

 

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt mcs striper over hele bilen som er sorte med hvite pinstripes? Synes det gjør mcs råtøff :) :D!! Skal ta bilder når bil er kommet til Norge :)

 

e54c_27.JPG

 

e659_27.JPG

 

1ad4_27.JPG

 

1bc5_27.JPG

 

219d_27.JPG

 

238f_27.JPG

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil og ikke minst fargevalget :P siden jeg har helt identisk farge.

 

Og det med stripene vet jeg ikke men har tenkt på akuratt samme farge på mine striper. Skal tross alt ha svarte felger også.

 

Som om noen kommer med en link eller lignende så tror jeg nok jeg kommer til å gå for det samme

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for informative og hyggelige kommentarer dere legger igjen! :) Setter virkelig pris på det. Bilen kommer høyst sannsynlig neste søndag, og kontrakt er skrevet. GE kapital har eid bilen før meg, så den er blitt brukt som firmabil.

 

Ang viperstriper, hva er best av magnetisk og vinyl?

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte litt vinyl i dag. Kjøpte to forskjellige sett med striper på panser. Kjøpte i tillegg striper ved kanalene. Fargevalget ble sort på alt. Kjøpte alt fra http://www.insigniaworks.co.uk/

 

Betalte 50gpb for det, inklusive frakt.

1 kit "bmw mini cooper s side stripes graphics" in black.

1 kit "bmw mini twin viper stripe graphic bonnet & boot jcw" in black

1 kit "bmw mini bonnet stripes" with white pinstripe and black stripe.

 

Minien ser ut til å bli litt forsinket, så får den vel ikke før starten av neste uke. Jaja, får bare smøre seg med tolmodighet :P

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår